God morgon frå Miklagard. Etter 4 episodar med Rita på Netflix og ein 30 min cowboystrekk er det på tide med ein frokost og ein flytur. Satsar på det blir ein litt lengre strekk på bassengkanten før lunch. Ha ein strålande dag alle sammen!
Ahh.. fredag! Den deilige dagen som innleder helgen! Og helgen er jo som alle vet, de to deiligste dagene i uken. Jobber med frokosten og kaffekoppen, og skal snart på trening. Så er det noen timer på kontoret før helgen er i gang. 1 dag igjen til neste flytur.
God fredag frå OSL. Sit med frukost nr 1, og satsar på nr 2 på veg til BGO og meir mat og drikke der i helga med litt jobb og litt fritid. Kanskje det blir litt BØ på meg?
Herlige fredag som byr på kortere arbeidsdag og løpetur om morgenen. Frokosten og kaffen lager seg selv mens jeg skriver dette, så ingenting å klage på. Gårsdagen bød på svipptur opp til Trondheim og tilbake innenfor rimelige tider, denne helgen skal de siste segmentene bookes og gullkortet er i boks for enda et år. Ha en flyvende en med kaffe eller te.
God solrik fredag fra Flytoget. Noen timer på FBU kontoret så blir det herlig med helg. Vurderes med kort helg, reise til TLL søndag kveld for å få hele dagen der mandag. Alternativt OSL-TLL med DY mandag, 70% av dagen borte når jeg kommer fram. God helg folkens
God fredag, herskapet setter nesen for stiftsstaden og bryllup i helgen. Det blir trivelig, både gjensyn med gamle tomter, en skikkelig fest, og flytur til og fra Kan gjeste inn på innlandsloungen OSL 17-18 om noen har lyst.
God fredag fra Sandefjord Idag blir det bursdagsfeiring av meg selv. Denne gutten blir 20 år. Så det blir nå gjøre klart til bursdagsfest også å ha den. Imorgen hadde vist min fetter invitert til sinn bursdag. Så det blir mye kaker mens jeg er her nede. Flyreise på søndags ettermiddag.
God fredag fra Sørlandet! Etter noen dager på reise sitter man igjen med en innboks som ikke likner grisen.. Og 5 nye streker på my flightradar.. selv om det riktignok kun var en ny strekning. Søndagen byr på tre nye streker, så bikker nok 100 flights for året i september.. Ha en strålende dag
Friske barn, hjemmekontor, pentvær= god fredag. I morgen skal det løpes Nordmarkstraver for 5 året på rad. Kanskje man møter noen likesinnede (eller like tjukke i huet alt ettersom..) 14 dager til langhelg i London. Det blir nice Hotellet har bil og butler...
God morgon frå trønderske kyststrøk! Her er pulsen nesten umerkeleg, slik han skal vere på hytta Måtte alle få ein brillefin fredag! 20, ja... Herrefred, det var lenge sidan! Vel, gratulerer! Måtte kakestraumen bli stri, men triveleg
God morgen fra midlertidig hjemmekontor på Grorud. Perioden med pendling til SVG er over for denne gang, fom mandag er det fast kontor på Lørenskog. På en måte litt trist, det er jo 937 x 2 grunnpoeng mindre i uka, men dette har jo vært meningen hele tiden, og det er ganske godt å slippe å stå opp klokka 6 hver mandag for å rekke flyet. Ellers skinner solen over Hovedstaden, og det ser ut til å bli en riktig fin dag. I ettermiddag skal jeg nemlig ut og se på en ganske stor platesamling der det etter sigende også skal befinne seg en del pønk og litt tygre metall, så kanskje det dukker opp noe for den godeste @holmen der?
Gratulerer med dagen! Eg har ikkje bursdagskort for hand, men du skal få eit bilde av soloppgangen over Anatolia. (Med lens flares, skitne Boeing-vindu og heile pakka.)
God fredag fra den lille byen et steinkast øst for OSL. Greit å roe ned på hjemmekontor etter 6 flights denne uken. I helga venter Jotunheimen og Store Smørstabbtinden. Håper på samme vær som vi har på Østlandet i dag. Det er nok ikke helt 5 stjerners standard på Krossbu turiststasjon, men alt til sin tid og det har også sin sjarm
Huff Huff Ble litt i overkant godt kjent med Cava’en i går, på bli kjent kvelden til min brors bryllupsfeiring i går Frokost promille på er litt i overkant, men kan trøste meg meg med at Brudgommen hadde 1,1 ved måling før frokost Får legge skylda på dårlige forbrennings gener i denne familien Straks klart for en 9 hulls golfrunde med Brudgommen før vielsen kl 17. Tror andre får ta ansvaret for golf bilene enn brøderne brothers i dag Vielsen skal også foregå på golfbanen med prest fra sjømannskirka God Helg til alle
God formiddag fra Heathrow. Her er det tid for å vende nesen hjem til Norge, sommerferien er over og på mandag venter jobben igjen... er redd for at epost innboksen kommer til å være skummelt full... Men først skal man ut og fly og det er jo bra bruk av fredagen God fredag folkens
12. Det er antall timer jeg sov i natt. Etter to netter i økonomi-seter, var det deilig å kunne legge seg flat. Skal vurdere om jeg skal stå opp nå, eller sove noen timer til. Lat dag blir det uansett.