Hurra torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 15. okt 2015.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Eller vent...når jeg tenker meg om er det hjemme-alene med kidsa ,vasking og merking av ullklær til nevnte kids som står på planen idag, etter jobb.....o_O
    Så da blir det ....Åhhh torsdag istedet

    Ha en bedre en :) :)
     
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen. Her på Westin Costa Navarino skin sola behagelig. To dagers konferanse står for døren i hyggelige omgivelser. Lang busstur fra Aten,men litt får man ofre. Har fått fint hjørnerom med diger balkong,så morgenkaffen smakte ekstra godt i dag.....:D
     
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Det er rett og slett "varmt" i Alta, 8,5 grader - hvor blir det av snøen. Gleder meg som en unge til tullflyving i helga, virkelig morsomt å fly uten noe anna bakgrunn enn at man har lyst.

    Ha en god torsdag! :)
     
  4. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra pappaperm i hovedstaden. 20 dager igjen til jeg følger i @Larata sine fotspor og setter meg på LX F, men jeg skal til MIA. 5 dager barnefri bare jeg og kona. Fy f..n jeg gleder meg :) ;) :)
     
    LN-FHU, Travellingalf and afirm like this.
  5. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God torsdag kveld fra BKK! Sitter å venter i en halvkjip Thai-lounge mens jeg venter på at QR833 skal åpne for boarding. Gleder meg som en unge til vindussete i andre etasjen på A380. Skål!
     
    LN-FHU and Travellingalf like this.

Del denne siden