Eller vent...når jeg tenker meg om er det hjemme-alene med kidsa ,vasking og merking av ullklær til nevnte kids som står på planen idag, etter jobb..... Så da blir det ....Åhhh torsdag istedet Ha en bedre en
G'morgen. Her på Westin Costa Navarino skin sola behagelig. To dagers konferanse står for døren i hyggelige omgivelser. Lang busstur fra Aten,men litt får man ofre. Har fått fint hjørnerom med diger balkong,så morgenkaffen smakte ekstra godt i dag.....
God morgen! Det er rett og slett "varmt" i Alta, 8,5 grader - hvor blir det av snøen. Gleder meg som en unge til tullflyving i helga, virkelig morsomt å fly uten noe anna bakgrunn enn at man har lyst. Ha en god torsdag!
God torsdag fra pappaperm i hovedstaden. 20 dager igjen til jeg følger i @Larata sine fotspor og setter meg på LX F, men jeg skal til MIA. 5 dager barnefri bare jeg og kona. Fy f..n jeg gleder meg
God torsdag kveld fra BKK! Sitter å venter i en halvkjip Thai-lounge mens jeg venter på at QR833 skal åpne for boarding. Gleder meg som en unge til vindussete i andre etasjen på A380. Skål!