Ikke mange her inne som har ligget seg til tur i F (tror jeg). Bra jobba! Og god tur! Dette kommer til å bli kanonbra!
God tur. Gøy og følge med på tur Kan tenke meg at agenten som booket turen(representant for SAS) ikke ønsket dere premium produkt målt opp mot feks LH eller Thai sinne
blir kult å følge dere på tur Blir ikke mye uro og nerver når valium og sobril drar på tur Dette blir bra! God tur.
Dette var en god verbal åpning og en imponerende flightplan. Usikker på om jeg skal la eks-forloveden få lese, selv om det kunne friste å la seg overtale
For en plan! Dette blir en kjempetur, og det er flott at du vil dele inntrykkene underveis. At det bidrar til å gjøre mine egne skarve Plus-turer enda mer skarvete... vel det får jeg leve med... God tur!
Sobril og Valium på F-tur, dette må jo bare bli bra. Forventer et skikkelig Champagne- og Benzodiazepinmaraton
Ser ud til vi kan glæde os til endnu en tur beskrivelse fra en med gode fortæller kundskaber. Glæder mig allerede. Er det snart mandag?
Kjære vene, dette ser ut til å bli litt av ein tur! Det er vel berre for oss lesarar å finne fram popcornet og glede oss til dei kommande episodane i dette eventyret