Jeg kjøpte en iPhone i begynnelsen av august i år. Det gikk 71 dager fra kjøpsdato til trumf'en var på konto...
Viatrumf har fortalt meg at det ikke er butikkene selv som står bak utbetalingen, og derfor kan ikke vi (kundene) laste butikken for manglende utbetaling. Viatrumf skylder på sitt nettverk og vi må derfor klage til Viatrumf. Som mange erfarer kan dette ta flere år. Først etter et halvt år kan man klage på nytt om det ikke går i orden etter første klage.
Har andre opplevd utestående trumf fra Shell den siste tiden? Ser nå at jeg hvert fall mangler en transasksjon fra 1.nov. har ikke helt holdt oversikten. Esso lar vente på seg fra i går også, men det kan vel fort ta noen dager (så først nå 60-øres kampanjen, ofcourse ).
Er det et problem å bruke Viatrumf fra utlandet? Jeg gjorde nylig to hotellbestillinger på Hotels.com mens jeg befant meg i Santiago. Bestillingene ble aldri registrert på Viatrumf. Første gang jeg har opplevd det. Andre med tilsvarende erfaringer? Må man evt bruke vpn?
Beklager. Øynene står tydeligvis i veien siden jeg ikke så at dette faktisk stod klart og tydelig på Viatrumf Takk
Nei. Har booket fra Australia og New Zealand. Alt har blitt registrert innen 24 timer etter booking, senest i går
Får man trumf bonus i løpet av de to gratis ukene, slik at man kan kansellere før pengene blir trekt?
Har hatt en sak gående lenge med Telia, sendte inn henvendelse for mange måneder siden. Den står nå som "løst", noen som vet hva det innebærer? Edit: fått mail nå om at saken er løst og 320 kr på vei.
Noen som har opplevd at det tar flere uker fra statusen på Viatrumf har skiftet til "Overført til trumf" til man faktisk får trumfen på konto? Tok kontakt med Viatrumf vedr. manglende overføring til tross for "overført" status, fikk som svar at det vil ta flere uker... Er det noe nytt eller vanlig praksis?