Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. PerFlyer

    PerFlyer PerFlyer

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    33
    For noen år siden opplevde jeg noe lignende. På en reise i USA bestilte jeg som Telia-abonnent en datapakke til en ganske rimelig penge. Alternativet for min kone, som hadde latt seg lokke over til ICE, var svært mye dyrere.
     
    Last edited: 12. jan 2020
    coconuts liker dette
  2. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,161
    Likes mottatt:
    7,921
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vel dere som betaler velkomsttrumfen til alle oss andre... ;)
     
    Grooo and jgroneng like this.
  3. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    696
    Likes mottatt:
    1,674
    Bonuspoeng:
    93
    Teste ut first og biz :cool: kona mi har skjønt greia etter LH F, SQ F (Suites) og TG F. Så nå kommer spørsmålet om hvilke butikker som går gjennom viatrumf.
     
  4. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Biz og first er fristende nok, men med 2 unger under 3 år så er jeg redd det ligger noen år frem i tid ;), men den tid kommer! Foreløpig får vi Ok uttelling for poengene på SAS-reiser i Norge og i Europa (unger på halv pris), kombinert med Fly Premium.
     
  5. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg skal på tur med biz til Japan og 3åring og spedbarn neste år og tror nok det skal gå fint :) velg en flyreise som er sen på kvelden og da sover de en del forhåpentligvis
     
    Skarven liker dette
  6. coconuts

    coconuts Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Haha, you're welcome :p
     
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Installere denne?
    https://viatrumf.no/Notifier-about
     
    BDUflyer liker dette
  8. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Joda, men med twins som blir 3 så blir det straks hakket verre å både finne bonusbilletter og samle poeng nok til 4 reisende. Med SAS og FP kunne det gått, men avganger med 4 ledige biz-seter på datoer som passer vokser jo ikke akkurat på trær :(
     
  9. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    696
    Likes mottatt:
    1,674
    Bonuspoeng:
    93
    Trenger nødvendigvis ikke ta så lang tid å spare opp så mye poeng. Vi er 2 i heimen, enn så lenge (100 dager til termin), men vi har klart å få til ca 400k poeng på halvannet år. Flydd inn 10k av dem. Viatrumf, trumf, kiwi/meny, kortbruk og diverse andre bonuser så kommer man langt.
    Men det andre «problemet», er ikke så kjempe mange C billetter bestandig. Men ingenting er umulig
     
    BDUflyer liker dette
  10. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Mange av disse såkalte billige abonnementene viser seg ofte å være svært dyre når det kommer til bruk utover hva som er inkludert. De gangene jeg bytter abonnement så sjekker jeg alltid hva bruk i utlandet koster, og det billigste blir somregel dealbreaker.
     
    coconuts liker dette
  11. eddbra

    eddbra Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    13
    Trumf kom på konto etter 2-3 dager fra kjøp hos Ark bokhandel. 9,3% bonus i skrivende stund.
     
  12. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    hvilken erfaring har folk gjort seg i forbindelse med tregheten i overføringen av penger etter status er endret til overført? Har to kjøp hos henholdsvis expedia og hotels som endret status til overført 060120. Pengene er fremdeles ikke overført.
     
  13. Nille2000

    Nille2000 Medlem

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    448
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg mener det gikk over to uker for et par av mine transaksjoner. Men alt er kommet.
     
    ordnetseg liker dette
  14. JeanPaul

    JeanPaul Medlem

    Innlegg:
    192
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Mye rart som skjer for tiden med trumf, noe kommer med en gang og noe tar lang tid selv om det har status «overført til trumf». Står feilmelding om dette på trumf-sidene
     
  15. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Ser nå at Viatrumf har oppdatert litt info her:

    Det gis ikke Trumf-bonus på bestillinger med Radisson Rewards.

    Så om man bestiller & benytter siden egne medlemsrabatter så bortfaller Viatrumf.
    Prisforskjellen på bestilling med / uten denne rabatten vil da lett viske ut det meste av Viatrumf fordel.

    Dette bekrefter da det som tidligere er mistenkt, men samtidig så opplever jeg fortsatt samme jevnlige avvisninger selv om jeg bestiller uten noen som helst rabatter / medlemspriser. Har hatt over 60 klage saker hos Viatrumf for Radisson i 2019, og svaret er alltid at de bare kan videresende sakene til sine partnere etc.
     
    Spielhaug liker dette
  16. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    770
    Bonuspoeng:
    93
    Bestilte der i går kveld, bekreftet kl 08 i dag tidlig :)
     
    eddbra liker dette
  17. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    Derfor jeg spør hva folks erfaringer er. At viatrumf opplyser om treghet sier ingenting om hvor lenge man faktisk kan måtte vente på pengene. Men fikk svar i innlegget over
     
  18. geirek

    geirek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    257
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Gjorde ett kjøp av bildeler hos Eurodel igår kl 22.00. Idag stod den allerede som bekreftet
     
    OttoL and Xflipper like this.
  19. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Expedia er også trege med å betale trumfen. Hadde en reise i desember, står bekreftet på viatrumf men fortsatt ingen poeng. Ser også at ICE har kutta i trumfen hmm...
     
  20. PaalAndre1977

    PaalAndre1977 Medlem

    Innlegg:
    155
    Likes mottatt:
    780
    Bonuspoeng:
    93
    På Viatrumf står følgende om Expedia under teksten "Når kan du forvente at bonusen blir overført":
    Du kan forvente at kjøpet ditt i denne nettbutikken vil bli synlig på Min konto innen 7 dager. Kjøpet bekreftes vanligvis innen 90 dager etter at ditt opphold er gjennomført, og endrer status til «Overført til Trumf» etter ytterligere 60 dager.
     

Del denne siden