Jada, setter alltid inn det blå kortet, og får godkjent, men syns nå det dukker opp mye mindre overføringer en jeg tanker for Burde nok tatt vare på kvitteringene, men gidder jo ikke det.. Snarveien er sendt for evig lenge siden, uten at jeg synes det gjorde underverker heller
Får du kanskje 30 øre per liter, som er standard bonus på Shell? Har du ikke sendt "snarveien50" til 2155 i år, så får du heller ikke høyere bonus.
Har ikke sett noe i år, men siden jeg sjelden fikk noe, har jeg stort sett tanket på Sirkel K med Coop kortet, for der får jeg 50 øre. Ikke sendt snarveien 50 i år, så gjør det nå. Takk for tips
Expedia bekreftet under en uke etter endt opphold denne gangen. Life brukte en måneds tid. Coolshop og Interflora har ikke bekreftet selv om det er gått mer enn en måned. Lyko, Ark og Tilbords er raske og bonus er overført innen et par uker. Ark overfører raskest.
Jeg er helt enig i at det tar tid på Shell og særlig nå etter den nye snarvei-kampanjen. 5 virkedager etter fylling og fremdeles ingenting i trumfoversikten. Mener det har gått raskere før...
Fylte mandag 13. januar, kom inn nå i formiddag. Så tok 11 dager, noe som er rekord for min del... Før har det tatt max. 4 dager...
Handlet fra Proshop i mai 2019 og enda ikke fått en avklaring, fikk denne meldingen i går etter å igjen ha sendt ordrebekreftelsen. Om de virkelig vil følge opp gamle saker bedre vil jo tiden vise.... Takk, da har vi purret på denne igjen. Vi kommer tilbake til deg så snart vi mottar en tilbakemelding om hva som skjer med dette kjøpet. Vi har også endret retningslinjene våre nylig, og vi vil begynne å behandle saker slik som denne, som har stått ubehandlet i alt for lang tid, manuelt. Dette gjøres vanligvis i starten av måneden, så du vil få en endelig tilbakemelding av oss snart.
Jøss. Der dukket plutselig dyrekassen opp som bekreftet på kjøp gjort 4, 5 og 6 måneder tilbake i tid
ICE.no transaksjonen min fra 6. Januar endret plutselig status til "overført til trumf", men ingenting er faktisk overført enda. Noen som opplever det samme?
Noen med erfaring fra fjordline? Handlet onsdag for halvannen uke siden og sendte melding til viatrumf på onsdag denne uken når kjøpet ennå ikke er kommet opp
Mine 3 siste Ice kjøp er det eldste avvist, det i midten står som godkjent men med 1 trumf krone! og det siste godkjent med 624 kroner. Alle kjøp er gjort med 624 som bonus og til ulike familie medlemmer. Sendt klage og ting tar tid som vanlig med viatrumf.