Nå har både ICE fra 29/ og Inkclub fra 29/1 kommet opp hos meg også. Hurra (riktignok med feil trumfkroner fra inkclub...)
Ja. Ser inkclub gir feil bonus om meg. Virker som det er den gamle bonusen på 11,7 selv om det står 19,5 på siden deres
Bestilling gjort hos Dekkonline.com 02.jan.2020 ble bekreftet i dag. Bestilling gjort hos Tanum 26.nov.2019 ble ikke registrert. Etterregistrerte 5.des.2019 - Godkjent i går Bestilling gjort hos Ice 02.des.2019 ble ikke registrert. Etterregistrerte 09.des.2019 - Godkjent i går Bestilling gjort hos Skruvat 10.des.2019 ble ikke registrert. Etterregistrerte 18.des.2019 - Godkjent i går
Noen med erfaring på og endre fleksibelt hotell igjen om Expedia? Har 5 rom bestilt og skal endre det til 4(fleksibel). Vill bonus grunnlaget endres eller er det en sjanse for at de aviser hele bonusen ?
Det er en fare for at hele bonusen ryker ja. Men, det kan jo selvfølgelig hende at du har flaks Har prisen endret seg? Hvis ikke, hadde jeg avbestilt og booket på nytt.
Bare av praktiske årsakerer så er det enkelt og avbestille 1 rom. Men da booker jeg på ny og avbestiller etterpå for å være sikker.
Jeg venter fortsatt på 1600 Trumf poeng etter bestilling av Verisure-alarm i september i fjor. Ingen endring tross flere purringer. Noen opplevd det samme?