Dekkonline, treg levering, meget gode priser. Sjappa jeg fikk montert dekkene hos kunne fortelle at Dekkonline har lavere priser enn det norske grossister har inn til landet... Leveringstid: 17 dager Tid til Trumf var på konto: 54 dager
Fleire enn meg som opplever at det tek forferdelig lang tid frå ein transaksjon vert "Bekreftet" til poenga kjem? Det har ikkje brukt å vere like treigt.
Nå i det siste har de kommet nesten før det er "bekreftet" hos meg.. Men det kan være andre leverandører.
Godt mulig det er det. Har handla ein del hos nye butikkar dei siste månadane, so det er ei potensiell forklaring.
Vianor dekkhotellet som jeg bruker sa omtrent det samme. Da jeg skulle kjøpe N0 merkede dekk i vår var de sjanseløse, men derimot så kom det Supertilbud fra DNB mastercard som gjorde at den lokale forhandleren kom ned på litt lavere pris på dekkene. Jeg valgte da å bruke dem i stedet (i den grad en landsdekkende kjede kan kalles lokal...). I tillegg får jeg da fantastisk service på kjøpet Så som vanlig gjelder det å være oppmerksom på om tilbudet via Viatrumf/Trumf er det eneste saliggjørende. På dekk har DNB MC til vanlig 10% hos Vianor, og ved supertilbud opp til 25% rabatt.
På forsiden nå er det en sak om nettbutikker som gir EB poeng. Mange av butikkene finnes på ViaTrumf også. Finnes det noen måte å få både Trumf og EB poenger på disse?
Kanskje litt sent ute her, men for dere som har glede/nytte av Dagbladet Pluss ser jeg at de har 100 kr i Trumf-bonus for 3-mndsabonnement - som koster 249 kr. 1 kr for over 5 EBP må man vel si er grei avkastning.
Strømavtalen som Eidsiva tilbyr på Viatrumf er en dårlig deal, riktignok får man 500 trumfkroner men de har fastpris kr 49,- pr. mnd. og 5,75 øre påslag. Med 9 mnd. binding vil det koste kr 450,- bare i fastpris og påslag i tillegg. På Agva er det ingen påslag, ingen bindingstid og det siste halve året har jeg fått penger for å bruke strøm. Fortsatt er det minus 18 øre pr. kwt. der.
E binding noe som har kommet tidligere? Jeg hoppet ut av avtalen uten noen som helst problemer da den kom første gangen. Betalte kun en regning til eidsiva
Ja, enig dette. Mye tregere enn det har vært før. Sitter og venter på flere bekreftede statuser, som har stått stille lenge.
På fredag kom det plutselig inn Trumf for 6 bookinger hos NCC i perioden mai-juni, så nå mangleg jeg bare 5 fra juli og 2 fra august.
Går å venter på at iMac skal gi trumf. Hvor lang tid bruker det å ta til nye Apple produkter gir trumf?
Anyone? Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før nye Apple produkter blir fjernet fra listen over produkter som ikke gir trumf?
https://insideflyer.no/forums/threa...t-mulig-eb-opptjening.7092/page-8#post-313307 De fleste rapportene her inne oppgir ca 2 måneder. Med noen produkter, som f.eks. AirPods Pro, har det tatt betydelig lenger tid før de ble fjernet fra unntakslisten. Bruker du søkefunksjonen i Forum finner du ulike medlemmers erfaringer på området.
Hei folkens, om det er noen her inne som vet hva ordrebekreftelse er på kjøp og hvor finner jeg dette? Jeg mangler 6 av 8 utbetalinger av Talkmore siden mars måned. Jeg sendte henvendelse til viatrumf flere ganger, og nå ber de om dette.