Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,152
    Likes mottatt:
    7,896
    Bonuspoeng:
    183
    Dekkonline, treg levering, meget gode priser. Sjappa jeg fikk montert dekkene hos kunne fortelle at Dekkonline har lavere priser enn det norske grossister har inn til landet...
    Leveringstid: 17 dager
    Tid til Trumf var på konto: 54 dager
     
    CowboyDan liker dette
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Fleire enn meg som opplever at det tek forferdelig lang tid frå ein transaksjon vert "Bekreftet" til poenga kjem? Det har ikkje brukt å vere like treigt.
     
  3. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    567
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    x2
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,473
    Bonuspoeng:
    293
    Nå i det siste har de kommet nesten før det er "bekreftet" hos meg.. Men det kan være andre leverandører.
     
  5. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Godt mulig det er det. Har handla ein del hos nye butikkar dei siste månadane, so det er ei potensiell forklaring.
     
  6. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Vianor dekkhotellet som jeg bruker sa omtrent det samme. Da jeg skulle kjøpe N0 merkede dekk i vår var de sjanseløse, men derimot så kom det Supertilbud fra DNB mastercard som gjorde at den lokale forhandleren kom ned på litt lavere pris på dekkene. Jeg valgte da å bruke dem i stedet (i den grad en landsdekkende kjede kan kalles lokal...). I tillegg får jeg da fantastisk service på kjøpet :)

    Så som vanlig gjelder det å være oppmerksom på om tilbudet via Viatrumf/Trumf er det eneste saliggjørende. På dekk har DNB MC til vanlig 10% hos Vianor, og ved supertilbud opp til 25% rabatt.
     
  7. VikingFlyer

    VikingFlyer Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    28
  8. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    611
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Kanskje litt sent ute her, men for dere som har glede/nytte av Dagbladet Pluss ser jeg at de har 100 kr i Trumf-bonus for 3-mndsabonnement - som koster 249 kr. 1 kr for over 5 EBP må man vel si er grei avkastning.
     
  9. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Vel stivt spør du meg, med mindre du har eit firma å kostnadsføre det på.
     
  10. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,256
    Likes mottatt:
    22,002
    Bonuspoeng:
    183
    De har ofte kampanjer til 50kroner for 3mnd.. Da uten noen Viatrumf opptjening
     
  11. Trykkern

    Trykkern Medlem

    Innlegg:
    230
    Likes mottatt:
    93
    Bonuspoeng:
    28
    Strømavtalen som Eidsiva tilbyr på Viatrumf er en dårlig deal, riktignok får man 500 trumfkroner men de har fastpris kr 49,- pr. mnd. og 5,75 øre påslag. Med 9 mnd. binding vil det koste kr 450,- bare i fastpris og påslag i tillegg. På Agva er det ingen påslag, ingen bindingstid og det siste halve året har jeg fått penger for å bruke strøm. Fortsatt er det minus 18 øre pr. kwt. der. :)
     
    Maggie liker dette
  12. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    E binding noe som har kommet tidligere? Jeg hoppet ut av avtalen uten noen som helst problemer da den kom første gangen. Betalte kun en regning til eidsiva
     
  13. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,152
    Likes mottatt:
    7,896
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg bestilte i mai, da var det 6 mnd binding. Nå er det 9 mnd.
     
    OttoL liker dette
  14. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Bekjentskaper er bedre, har fast rabatt på 40%. Men jeg får ikke Trumf da. :p
     
    Sunnfjordingen liker dette
  15. Dalecooper

    Dalecooper Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Ja, enig dette. Mye tregere enn det har vært før. Sitter og venter på flere bekreftede statuser, som har stått stille lenge.
     
  16. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    På fredag kom det plutselig inn Trumf for 6 bookinger hos NCC i perioden mai-juni, så nå mangleg jeg bare 5 fra juli og 2 fra august.
     
  17. AEScity

    AEScity EBG

    Innlegg:
    30
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    8
    Går å venter på at iMac skal gi trumf. Hvor lang tid bruker det å ta til nye Apple produkter gir trumf?
     
  18. AEScity

    AEScity EBG

    Innlegg:
    30
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    8
    Anyone? Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før nye Apple produkter blir fjernet fra listen over produkter som ikke gir trumf?
     
  19. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    https://insideflyer.no/forums/threa...t-mulig-eb-opptjening.7092/page-8#post-313307

    De fleste rapportene her inne oppgir ca 2 måneder. Med noen produkter, som f.eks. AirPods Pro, har det tatt betydelig lenger tid før de ble fjernet fra unntakslisten.

    Bruker du søkefunksjonen i Forum finner du ulike medlemmers erfaringer på området.
     
    AEScity liker dette
  20. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Hei folkens,

    om det er noen her inne som vet hva ordrebekreftelse er på kjøp og hvor finner jeg dette?

    Jeg mangler 6 av 8 utbetalinger av Talkmore siden mars måned. Jeg sendte henvendelse til viatrumf flere ganger, og nå ber de om dette.
     

Del denne siden