Ja, samme her også. Men godt råd fra @holmen for ofte blir de overført likevel. Generelt er vel egentlig Choice blant de kjøpene jeg gjør med Viatrumf som det nesten aldri er problemer med (i motsetning til mye annet). Lang, men ikke veldig lang, venting på utbetaling - typisk 4-8 uker et sted.
Erfaring med hotels.com via viatrumf? Kommer overførselen kort tid etter at oppholdet er ferdig eller er det lang ventetid? Er litt kritisk i forhold til businessgrensen som blir oppjustert til normalnivå nå i Februar.
Har et opphold via hotels.com i oktober, bestilt i september, som ikke er ført over enda. Så, det kan ta tid.
Opphold i august, fortsatt ikke overført. Purret tidlig i desember, og da laget kundeservice en ny sak i viatrumf portalen. Spurte igjen midt i januar, 6 mnd etter oppholdet. Da fikk jeg svar om at det ikke var gått 120 dager siden saken fra desember ble opprettet. Sukk!
Når dere etterregistrerer kjøp fra Choice ("Ny henvendelse" i ViaTrumf) - hva bruker dere som ordrenummer? Den 8-siffrete (12345678) fra bestillingsbekreftelsen eller den 11-siffrete (1234R567890) som man finner blant annet i appen?
Rart. Ingen andre på IF som har fått? Bruker ikke dette å gjelde for alle? Har ikke brukt viatrumf så mye før, men har for alvor trappet opp aktiviteten min der den siste måneden.
Jeg fikk nyhetsbrevet kl 19.10. Mottar du vanligvis e-post fra Viatrumf hver søndag? Sjekk eventuelt innstillinger på viatrumf.no.
Jeg leser det som at bestillingen må skje den 6. februar, selv om jeg mistenker de mener senest 6. Noen tanker?