Hvis en først snakker om å begynne å bruke viatrumf. Jeg opplever særlig i det siste at prisene stiger, til dels betraktelig hvis en bruker viatrumf kontra ute, og opp mot hotellenes hjemmesider. Ikke alltid, men en god del. Greit å ha med seg og eventuelt sjekke, hvis en er prissensitiv.
Kan umulig tenke meg at det er et problem. Du legger jo bare inn fornavn, etternavn og Avios nummeret på nettsiden. Og trenger ikke en fysisk postadresse eller annen tilknytning til UK. De kan jo uansett ikke finne ut av statsborgerskapet ditt Har ikke brukt det aktivt før, men skal ta en sjekk for laget nå. Argos, here I come!
Jeg bruker viatrumf i tillegg til kjedens hjemmeside der hvor jeg har status. Har også opplevd å få en betydelig oppgradering på grunn av, og ikke på tross av, at jeg brukte Expedia! Dette var et topp hotell, hvor det så ut på de andre gjestene at de hadde brukt sekretæren til å ringe inn bestillingen Forøvrig eneste gang jeg har hatt en suite med utsikt i tre retninger!
Talkmore tilbake med 750kr-tilbud hos ViaTrumf. Ruter riktignok via trumf.no, så satser på at det løser seg cookie-messig.
Men de gir bare pengene én gang pr trumf konto. Har forsøkt, selv med mange måneder i mellom. Fikk Viatrumf pengene på 300ish, men ikke de 500/750 kr de lover ekstra etter 2 betalte måneders abonnement. Helt i tråd med vilkårene. Men sikkert greit for andre også å vite at det rett og slett ikke skjer
De har feil link hos ViaTrumf. ViaTrumf har nå 750kr hos Talkmore,for nytt abb, for 12 mnd siden sist du fikk bonus. 750kr ViaTrumf linken sender oss til Trumf´s 500kr tilbud og ikke til Talkmore. Jeg har meld fra feil link til ViaTrumf så får vi se hva som skal være riktig.
Har lest vilkårene nå på viatrumf og ser ingenting om at man får bonus bare en gang? Men at det skal være 12 måneder siden man fikk det sist. Jeg fikk velkomst bonus i mars 2021, kan jeg bytte operator i mars og da bytte tilbake til Talkmore i april og få bonus? Huske å ha lest at man kunne ikke ha vært kunde de siste 3 måneder for å få bonus, men ser ingenting om det nå? Bonus spørsmål om viatrumf and NCC, har brukt viatrumf og booka en del netter med studenttilbudet, der man betaler på stedet og ikke på nettet. Får man trumfbonus da?
Vi er 11(!) stk som skal på barnekino imorgen, og jeg ser at jeg får 15 trumf per gavekort som kjøpes gjennom Viatrumf. Er det noen som vet om 11 gavekort kan benyttes i samme bestilling når man kjøper kinobilletter online? Er litt flaut å stå i billettluka med 11 gavekort…
Her kan man bare kjøpe ni billetter i en bestilling, men man kan bruke flere gavekort i samme bestilling ja.
Æsj, det er den eneste ordren som ikke har dukket opp i oversikten fra samme dag, ser for meg at det kan bli trøblete...
Ja og ViaTrumf varsleren vises ikke lenger hos Talkmore. Så for tiden er det INGEN ViaTrumf tilbud tilgjengelig. Bare den 1 gang på kunde pr konto hos Trumf som Trumf sier du kan få en gang hver 3 mnd men Talkmore sier man bare kan få en gang i livet pr Trumf konto.
Ja, og det overholdt de strengt. Selv da jeg flyttet flere reele abonnementer (som brukes fortsatt hos TM) over til dem med 4-5 mnd mellomrom. Kun første gang kom bonusen etter 2 mnd abonnement var betalt, akkurat slik de sier.
Har ikke sett noe informasjon om dette, på mail eller andre steder. 16% Trumf på booking.com med Trumf Visa.