Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. vanillacoke

    vanillacoke Medlem

    Innlegg:
    56
    Likes mottatt:
    93
    Bonuspoeng:
    18
    Tusen takk, nå funket det og jeg sparte 1k i forhold til nettsiden. Må forøvrig rette litt på deg, i oversikten under ny henvendelse dukker alle ganger du har klikket på linket til nettstedet opp, uavhengig om du har booket eller ikke.
     
  2. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,002
    Likes mottatt:
    1,385
    Bonuspoeng:
    113
    Det stemmer. Så man må sjekke at dato og klokkeslett for den gangen man faktisk utførte bookingen står i oversikten.
     
  3. yahoo

    yahoo Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    hvordan kan man registerere hbomax på viatrumf? står ingen ordrenummer på hbomax bruker. sendte mail til hbo men mailen ble tilbakesendt uten svar.
     
  4. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    594
    Bonuspoeng:
    93
    Ganske grei...eller ugrei...beskjed inne hos ViaTrumf anngående HBOMax.
    ny7.png
     
    yahoo liker dette
  5. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Kampanjen på EDB-samvirkelaget til SAS gir 500 poeng no. Seier ingen ting om det er for månads- eller årsabbo.
     
    FlyMCO liker dette
  6. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    594
    Bonuspoeng:
    93
    Ja. Regner med at det er for 89kr mnd abb.
    500 poeng er jo ca samme verdi som 50kr man får på ViaTrumf for 89kr mnd abb.
     
  7. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    357
    Likes mottatt:
    760
    Bonuspoeng:
    93
    Talkmore tilbake med 750,- men linker fortsatt til trumf.no. Har sendt inn henvendelse på min bestilling tidligere, så får vi se hva svaret blir...
     
  8. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    er det noen som har testet dette?
     
  9. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Ja.

    De holder stålkontroll. Forsøkte 2 ganger med forskjelllige numre fordelt over flere måneder. Computer-says-no.
     
    Spielhaug liker dette
  10. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,002
    Likes mottatt:
    1,385
    Bonuspoeng:
    113
    Kan noen bekrefte at de har fått viatrumf på bookinger gjort via app på mobil hos hotels.com og booking.com? Ikke bare at besøket er registrert med korrekt beløp men faktisk blitt utbetalt?

    Jeg ser at det står under "viktig for denne nettbutikken" på både hotels.com og booking.com at man ikke får poeng om man bruker appen på mobil (selv om man blir rutet korrekt fra viatrumf.no).

    Jeg trodde jeg hadde booket via mobil mange ganger og fått viatrumf men er litt usikker nå på om jeg faktisk har brukt mobil eller om det meste er gjort fra PC.

    Alle bookingene jeg i det siste har utført via booking.com appen på mobil har resultert i at de står oppført på viatrumf med korrekt beløp. Men som nevnt i svaret fra KS under kan jeg risikere at de blir avvist senere.

    Så jeg sendte et spm til viatrumf kundeservice. Som dere skriver de at det ikke skal gå. De skriver videre at selv om kjøpet blir regisrert korrekt så kan man risikere at det blir avvist i ettertid pga rabatten man får via mobil.

    Her er svaret:

    Det skal ikke være mulig å bestille gjennom app da koblingen mellom ViaTrumf og forhandleren ikke opprettholdes. Det er flott at kjøpene dine til nå har blitt registrert med den metoden, men det er ikke en metode vi anbefaler da vi ikke kan garantere at det fungerer. Man får også ofte rabatterte priser i appen, og disse rabattene kan ofte ikke kombineres med ViaTrumf. Det kan derfor også forekomme at kjøpene blir avvist av forhandler selv om de i utgangspunktet blir registrert ved bestilling.
     
  11. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,401
    Likes mottatt:
    21,153
    Bonuspoeng:
    183
    Har nå bestilt hotell til rundt 20k hos booking.com fordelt over to bestillinger. Begge er registrert i oversikten, men ikke med 16%. Jeg har garantert bestillingen med trumfvisa for sikkerthets skyld, så vi får se hva som skjer videre.
     
  12. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,002
    Likes mottatt:
    1,385
    Bonuspoeng:
    113
    Alle dukker opp i min oversikt også men de kan bli avvist senere ref svaret fra viatrumf. Så spm var om noen faktisk har fått utbetalt viatrumf.
     
    Flyingdutchman liker dette
  13. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    861
    Likes mottatt:
    2,988
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg kan bekrefte jeg har fått trumf hvertfall. At summene er riktige har jeg ikke sjekket har litt for mange bestillinger for det.
     
    Nuvolari liker dette
  14. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,362
    Likes mottatt:
    1,280
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har fått for Hotels.com via app, men har kun brukt Booking.com på PC. Med mindre prisen er lavere på mobilappen er det tryggest å booke på PC.
     
    Nuvolari liker dette
  15. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,401
    Likes mottatt:
    21,153
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har bestilt på PC, så det bør ordne seg.
     
  16. Fleksnes

    Fleksnes Aktivt Medlem

    Innlegg:
    396
    Likes mottatt:
    709
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noen som har fått utbetalt trumf på NCC eller hotels.com siste tiden?
     
  17. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    For en uke siden fikk jeg trumf for 6 opphold innenfor NC.
     
  18. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,255
    Likes mottatt:
    21,992
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har diverse opphold fra hotels.com bekreftet 17.mai som fortsatt ikke er utbetalt! Venter også på flere opphold bekreftet fra sommeren.
    Hotels.com er på grensen til kriminelt trege.
    Nc komme stort sett på plass kort tid etter det har gått til bekreftet.
     
  19. melkoo

    melkoo Medlem

    Innlegg:
    100
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    28
    upload_2023-1-21_8-39-46.png
    Er det riktig at det skal stå 0,00 under beløp eller vil dette blir oppdatert innen "90" dager?
     
    Last edited: 21. jan 2023
  20. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,151
    Likes mottatt:
    7,891
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er jeg spent. Har bestilt overnatting via Booking for å få 16% trumf, men så fikk jeg melding fra hotellet om at de kun aksepterer cash betaling… Har mine tvil om jeg får trumfene mine, noen som har erfaring med slikt?
     

Del denne siden