Steike, nå må det bookes hotellopphold med 13,8% Trumf på Hotels.com. Ikke like bra som 16%, men alt hjelper.
Det må du ha i bakhånd hele året. Koster 0, og gir deg fine kampanjer som dette et par ganger i året. Og, man kan betale med andre kort for enda mer poeng.
Nå er vilkårene kommet opp på Trumf.no. Denne gangen sier de at det gjelder kun ved "betal online", og at det kommer fordelt på 7,8% på ViaTrumf, og 6% på Trumf Visa. Det var jo litt ergerlig da. Jeg som hadde tenkt å skaffe meg en CT til..
Hvor ser du dette? Hos Viatrumf står følgende. Som alltid full forvirring. Får sende en henvendelse til KS for å avklare..
Jeg har fortsatt kun 4/17 opphold bestilt under kampanjen som er registrert på ViaTrumf, noen som har fått inn resterende?
Noen ganger tar det litt tid, men de pleier å dukke opp hos meg. Ellers er det bare å sende inn etterlysning etter hvert.
Nei, der sto det ikke at man måtte betale med Trumf VISA, bare at man måtte inneha kortet. Det gjenstår selvfølgelig å se hva som er fasit.. Fordelen denne gangen er at kampanjen varer frem til 1. juli, så vi har litt tid på oss.
Okei, da får vi håpe noen kan prøve og bekrefte om det er tilfelle at man må betale med TrumfVisa. Kjedelig å gå glipp av Amex spend
Noen som har bestilt gavekort hos Strawberry de siste dagene? Bestilte på torsdag, men ennå ikke dukket opp i Viatrumfoversikten. Uvanlig da det alltid har dukket opp samme dag hos meg.