Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Var det automatisk registrert eller måte du melde inn selv? Gikk fint for meg med studentkoden.
    Skjermbilde 2023-09-01 kl. 11.34.13.png
     
  2. antirealiti

    antirealiti Medlem

    Innlegg:
    143
    Likes mottatt:
    285
    Bonuspoeng:
    63
    Var automatisk ja
     

    Attached Files:

  3. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43

    Fant dette i vilkårene, men vet ikke om det er nytt:

    • Vær oppmerksom på at denne forhandleren ikke gir Trumf-bonus ved bruk av gavekort og rabattkoder som ikke er oppgitt på Viatrumf.no.
     
  4. FlyMCO

    FlyMCO Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    760
    Bonuspoeng:
    93
    Brukte du en annen email og tlf nummer på abb nummer 2.
    Hvist du gjorde det og har fått avslag så er det noe nytt de har begynnt med.
     
  5. antirealiti

    antirealiti Medlem

    Innlegg:
    143
    Likes mottatt:
    285
    Bonuspoeng:
    63
    Ja - alt var forskjellig utenom viatrumf-kontoen
     
  6. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    194
    Likes mottatt:
    651
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har fått trumf fra RoyalDesign? Har sendt henvendelse for 4 kjøp som fortsatt står som "Venter på avgjørelse". Først kjøp ble gjort 6 februar så er en stund siden. Noen som erfaring med denne butikken, er de alltid så trege? Tenkte å sende klage neste uke.
     
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,491
    Likes mottatt:
    62,825
    Bonuspoeng:
    293
    Har fått av dem tidligere, men det er flere år siden. Tror jeg måtte vente en stund da også..
     
  8. Stramund

    Stramund Nytt Medlem

    Innlegg:
    21
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    13
    #denfølelsen

    Når du har ventet og ventet:)

    IMG_0597.jpeg
     
    Last edited: 10. sept 2023
    Meursalt, AirMags, Earl and 11 others like this.
  9. Monkeycat

    Monkeycat Mmmm...beer...

    Innlegg:
    202
    Likes mottatt:
    363
    Bonuspoeng:
    63
    Tell me about it....
    Via.jpg
     
    AirMags, livinspeed, petrate and 7 others like this.
  10. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,487
    Likes mottatt:
    1,427
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har erfaring med Apollo?
    Etter syv dager har jeg nå sendt inn henvendelse på kjøp som ikke ble registrert automatisk.
    Da så jeg tilfeldigvis et kjøp som jeg opprettet sak på januar (!) som fortsatt "Venter på avgjørelse". Hadde helt glemt den.
    Bortsett fra disse saken har jeg måtte etterregistrere rundt 5% av kjøpene mine, så det skal ikke være noe galt med fremgangsmåten.
     
  11. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    849
    Likes mottatt:
    3,790
    Bonuspoeng:
    93
    Apollo kom inn i lista som normalt for min del ved kjøp i vår. Poenga dukkar vel opp neste år sidan det er snakk om hotell..... :rolleyes:
     
    freddyen liker dette
  12. foxman

    foxman Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, har kjøpt gavekort fra strawberry via viatrumf flere ganger, men ikke en eneste gang har det blir registrert hos viatrumf. Selve bookinger på overnattinger blir alltid registrert.

    Er det noen som nylig har klart å kjøpe et strawberry gavekort, hvor det er blitt registrert hos viatrumf? I så fall, hvilke fremgangsmåte brukte dere? Hvilke nettleser? Mobil, PC?
     
  13. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Har kjøpt flere gavekort, ingen av dem ble automatisk registrert hos ViaTrumf. Sendt henvendelse "Mitt kjøp er ikke registrert" i slutten av mai, alle ble avvist uten årsak i midten av juni. Sendt henvendelse "Mitt kjøp har blitt avvist", har purra flere ganger på saken og får litt variert svada tilbake:

    Skjønner ikke hvordan dette kan være så vanskelig.
     
    Emma and foxman like this.
  14. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    263
    Likes mottatt:
    510
    Bonuspoeng:
    93
    Høres ganske likt ut som etter mitt siste gavekortkjøp. Kundeservice pleier etter min erfaring å løse ting ganske kjapt etter henvendelser, men denne gangen har jeg på alle purringer siden juni bare fått svar om at de beklager og at de jobber med saken.
     
    foxman and pepperminte like this.
  15. foxman

    foxman Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Da er vi i samme båt. Tenkte det var bare jeg som ikke klarte å få kjøpt gavekortet på «riktig» måte, slik at det ble registrert.

    Jeg sendte også inn henvendelse på at jeg ikke har fått mitt kjøp registrert. Etter avvisning har jeg sendt flere purringer, og siste svaret fra de etter sommeren var dette:

    Virker litt som et standard svar, men informativt. Håper de snart løser det. Kommer jo frem klart og tydelig at trumf gjelder for gavekortkjøp også.
     
    pepperminte and Emma like this.
  16. trulsdd

    trulsdd EBD

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    18
    Er det noen nettbutikker som er raskere enn andre med overføring? At Booking.com og Hotels.com er treige er intet nytt, men jeg har opplevd at Estrid, AliExpress og Apple også har tatt tid. Proshop har vært helt OK, mens InkClub var forholdsvis raske.
     
  17. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Lyko er lynrask, har fått bonus overført før varene ble levert. Kinogavekort pleier å være ganske bra også, tar ett par uker.
     
  18. Stianoh

    Stianoh Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Aliexpress er også ganske kjappe dersom man går inn på nettsiden og bekrefter mottak av pakke når man har fått den.
     
  19. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Strawberry har blitt veldig treigt de siste månedene.
    Noen som har ventet over 90 dager på overføring for opphold hos Strawberry og faktisk fått trumf uten å etterlyse?
    Tenkte det skulle ordne seg selv, så har ikke brydd meg med å etterlyse, men nå er jeg på dag 108 siden transaksjonen ble bekreftet.

    Til og med Hotels og Radisson har vært mye kjappere med utbetaling de siste månedene.
     
  20. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Slurva med ViaTrumfen i Asien i sommar, men kan stadfeste at Jordbærtrumfen er treigare enn normalt. Både med å overføre gjennomførte opphald, men no i det siste bekrefter dei jo ikkje transaksjonane ein gong.
     

Del denne siden