Bestilte reise x2 med SAS på fredag, men ingen av dem har dukket opp i oversikten på ViaTrumf. La også inn en saftig bestilling på hotels.com samme dagen, men denne er også fraværende. Bruker ikke disse og dukke opp umiddelbart, om ikke senest dagen derpå?
Har inntrykk av SAS er ein versting. Eg har berre brukt dei ein gang og måtte sende henvendelse. Bestillinga på Hotels eg gjorde i sumar dukka snøgt opp.
Følger dere bestillingsmetoden slik som beskrevet her? https://insideflyer.no/forums/threads/hva-er-deres-erfaring-med-viatrumf.4626/page-44#post-234235 Jeg har 16 bestillinger med SAS hvorav alle gikk gjennom på første forsøk. Rundt 50 med Expedia/Hotels hvor jeg så langt bare har måttet etterregistrere 2 (hvor jeg sannsynligvis selv har gjort feil).
De siste dagene har det stått 45kr på kjøp hos SAS og idag når jeg sjekket var det oppjustert til 55kr. Nå må jeg bare få de Men tålmodighet skal jeg smøre meg med. 110kr i trumfbonus vil jeg få neste gang jeg flyr med SAS.
Jeg har ikke fulgt den metoden, men det har brukt og gått i orden ved bruk av vanlig måte tidligere. Gjorde disse bestillingene på iPaden, og har en liten følelse på at det kan være en faktor.
Får gi det ei ukes tid, og om det ikke har dukket opp noe får jeg sende et par-tre henvendelser. Eventuelt avbestille og booke hotellet på nytt og bruke @lMartin sin metode.
I utgangspunktet tror jeg ikke det har noe å si. Jeg tror det som er greia er at alle typer nettsider som henviser til f.eks. hotels.com, være seg ViaTrumf, TripAdvisor eller Momondo, potensielt kan fucke opp hvem som er den egentlig kilden til henvisningen hvor du faktisk bestiller. Hvis denne henvisningen første blir registrert på en annen partner enn ViaTrumf vil du heller aldri få etterregistrert kjøpene. Etter en runde hvor jeg ikke fikk registrert to Expedia-bookinger etter å ha gått inn via Momondo (til tross for at jeg la bestillingen i Inkognito) har jeg også begynt å tømme søkehistorikken i Expedia før jeg starter prosessen med å legge bestilling.
Booket 2x SAS på torsdag, dukket opp på fredagen (dagen etter) Booket hotels.com for litt siden, får se når de dukker opp.
Takk! Rart, må være noe rart med iPad leseren, fant den enkelt på telefonen Har 10 henveldelser liggende da ingen SAS bestillinger blir registrert...
Jeg har det siste året foretatt mer enn 40 bestillinger med Viatrumf på sas.no og 30 kom uten problemer. 8 ble bestilt en dag i mars, det kom ingen så jeg sendte inn klage, og etter ca 10 uker kom de. Så hadde jeg 2 bestillinger 11. mai, de har enda ikke kommet til tross for klage til Viatrumf. Men 38 av 40 er altså utbetalt.
Jeg har jevnt over meget gode erfaringer med at bestillinger registreres, selv om jeg også er veldig nøye på å lukke nettleser før jeg åpner den igjen og går rett inn på viatrumf og derfra videre rett til kjøp og bestilling (som jeg naturligvis har søkt opp på forhånd). Nå i det siste har det imidlertid begynt å hangle skikkelig. Mine tre siste hotels.com-bestillinger har ikke blitt registrert, til tross for samme prosedyre som over. En SAS-bestilling gjort forrige uke har heller ikke dukket opp ennå. Sammen med problemene med å få utbetalt trumf for registrerte Radisson-bestillinger, gjør dette at jeg begynner å bli litt irritert på Viatrumf. Du verden, det er et flott konsept når det fungerer, men når det ikke fungerer, så ender man opp med å bruke fryktelig mye tid.
Eg måtte etterregistrere ved to høve då eg brukte ipad, så slutta med det. Har 99% uttelling i etterkant med chrome->inkognitofane->logg inn viatrumf->fullfør handel->restart prosessen ved fleire bestillinger