Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. MrChris

MrChris Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Det gjelder å være litt tolmodig. Det kan gå opptil 90 dager fra status er bekreftet til det går til utbetaling av Trumf. Jeg har dratt inn nesten 100K EB via Expedia og Viatrumf i år, nesten alt kom inn på nær 90 dager, men absolutt alt kom til slutt. :) Tregt system, men den som venter på noe godt osv.. :)

2. LaJa

LaJa Medlem

Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    18
    Kjøp av bose til 2990 på CDON, står foreløpig som 2392. Pris uten mva. Andre med samme erfaring? Kan ikke skjønne at det er riktig?
    I så fall riktig sleipt...

3. vegardg

vegardg Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    163
    Javel? Har du lest betingelsene?
    upload_2019-1-6_0-1-25.png

4. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,214
    Bonuspoeng:
    183
    Det er riktig, det står som regel under vilkår for kvar nettbutikk at du ikkje får bonus for MVA og ofte heller ikkje for frakt.
    MVA er jo staten og dei vil nok ikkje gje Trumf ;-)

5. LaJa

LaJa Medlem

Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    18
    Her er det tydeligvis bare å erkjenne at en ikke leser betingelser godt nok...
    Jaja, bestilt bose for en kamerat, så uansett både omsetning på Amex+ trumf. «Gratis» poeng uansett!

snus_mumrikken liker dette
  6. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,360
    Bonuspoeng:
    183
    Bestilt i slutten av september, enda ikke sett snutten til trumfpoeng, har snakket med dem noen ganger samt sendt et par Mail, men nada.... står på listen over ting jeg må ta tak igjen i 2019

7. Takingi

Takingi Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hjelp!

Bestilte et hotellopphold til ca 25.000 på hotells.com
    Oppholdet ble bestilt i november og først nå står det bekreftet. Ser til min forskrekkelse at beløpet er justert ned til 10.000.....
    Noen som har kommet noen vei med klage?

Ps: er klar over ar moms osv trekkes fra beløpet

8. furlong

furlong A3-G, GHA Titanium, Strawberry Platinum

Likes mottatt:
    911
    Bonuspoeng:
    93
    Samme her. Expedia er synderen . Har x antall bestillinger ( som er gjennomført) fra August og september som ikke har skiftet status til bekreftet.

Er Hotels.com like treige?

9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,203
    Bonuspoeng:
    293
    Når var oppholdet? Det tar opptil 90 dager etter avsluttet opphold.

Det endelige beløpet kan endre seg et par ganger underveis, og noen ganger går det fra bekreftet tilbake til under behandling rett før man får utbetalt Trumf. Dersom du får feil beløp til slutt, da kan du klage, men inntil da er det bare å vente.

10. Takingi

Takingi Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Oppholdet var i November, så satser på at det ordner seg da

11. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,128
    Bonuspoeng:
    93
    Måtte le litt da jeg kom over denne på viatrumf i dag. :pStemmer vel ganske bra med uttellingen jeg har hatt på mine opphold på Radisson i fjor...
    IMG_20190107_130954.jpg

rookietrader, dkvt, Cforoe and 9 others like this.
  12. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,082
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde et opphold tidlig i oktober og fikk trumfpoeng i desember. Så utbetaling for november-opphold er neppe langt unna. Jeg har fått over 10k trumfpoeng i de siste årene gjennom booking hos hotels.com og Expedia. Ingen av dem har boomet en eneste gang, så personlig har jeg tillit til dem.

13. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Noe som vet når Teknikmagasinet forsvant fra Viatrumf?

14. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,056
    Bonuspoeng:
    113
    ViaTrumf skulle gjerne fått en bedre oversikt over transaksjoner, det er veldig vanskelig å følge med når man begynner å komme opp i mange transaksjoner. Datoer for de forskjellige status'ene hadde f.eks. vært fint, så man kan se når noe blir overført. Nå har jeg 11 Expedia under behandling...

furlong liker dette
  15. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,911
    Bonuspoeng:
    293
    Tror det var i slutten av november. Min siste transaksjon var 30.okt.2018

16. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,369
    Bonuspoeng:
    113
    Enig, jeg har også et ønske om mulighet for å kunne sortere oversikten, f.eks. basert på klikk i de ulike overskriftene til kolonnene. (En kan selvsagt gjøre dette etter kopiering av data over i Excel, men hadde vært enklere å kunne gjøre det direkte.)

Jeg har tillatt meg å sende ditt forslag + mitt i en henvendelse til kundeservice som forslag til forbedringer.....

view liker dette
  17. Franco63

Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen som har fått via trumf på strømavtale med NTE? Tegnet avtale 27 SEP står fortsatt på vent, håpløst:mad:

18. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,678
    Bonuspoeng:
    293
    Bestilte NTE Viatrumf 01.01 og fikk utbetalt trumf 04.01. Jeg vet de hadde problemer i sommer/tidlig høst med manglende utbetaling så jeg ville sendt en henvendelse til viatrumf hvis du ikke allerede har gjort det.

19. Franco63

Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Har gjordt det i september og senest igår

20. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,203
    Bonuspoeng:
    293
    Enig.
    Jeg har laget et Excel-ark hvor jeg legger inn alle kjøpene, så jeg kan holde oversikten selv. Da legger jeg også inn hva som er kjøpt, og om jeg har fått varene (eller oppholdet på hotellet har vært), samt hvor mange EB-poeng det skal bli med fast overføring. Da kan man sjekke listen opp mot overføringene.

Det blir enda mer uoversiktlig når man har en haug med avbestilte hoteller i tillegg. De står som "under behandling" til etter datoen på hotelloppholdet skulle ha vært. Så blir de til slutt avvist.

Altså: Lag et Excel-ark, med mange kolonner og fine farger, da blir det enklere å holde oversikt! :)

view liker dette

Del denne siden