Jeg har ikke avsluttet selv, men på kundeservice siden så ligger det en "oppsigelse av abonnement" link: http://kundeservice.com.bonnierksw.prod.web01.isolation.aws.pco.dk/nb-NO
er det vanlig at det ikke kommer noe "under behandling" i helga? registrerte meg på Wype og Fabel i går, men det står ingen ting på viaTrumf enda
Booket hotell på Expedia i går, dukket opp på max 10 minutter, så det har nok mer med brukersted enn ViaTrumf å gjøre...
Hvor lang tid tar det å få det fra under behandling til utbetalt? Har hatt flere stående i over en mnd, og leser nå at det kan ta 90 dager før viatrumf faktisk overføres ? hva er deres erfaring?
Apple er kjemperaske. Der fekk eg trumfen før vara var motteken (2-3 dagar). Interflora brukar å ta eit par veker. Generelt er hotell forferdelig trege, men eg har inntrykk av at Expedia har blitt betre den siste tida. Mitt "bet" på versting er Choice. Sundag fekk eg trumfen frå hotellopphald eg hadde fyrste veka i desember i fjor.
NCC har etter at jeg hadde en natt hos dem i starten av April (Comfort Hotell Runway) nå fått status overført til Trumf. Men de er ikke det enda. Jaja, blir vel det iløpet av uka
Blir normalt(min erfaring) bokført tilbake når oppholde/kjøpet ble gjort. Så du må ofte bla tilbake hos trumf for å se "pengenne".
hotels.com og agoda.com (ikke lenger på viatrumf) er skremmende trege med å overføre bonus. I tillegg må man følge nøye med for å få poeng for gjennomførte opphold, noe som ikke er så lett om man har bestilt, avbestilt og bestilt på ny når det har dukket opp en bedre pris. I forrige uke fikk jeg utbetalt trumf for opphold i mars 2018 etter at jeg etterlyste dem i januar i år.
Det har ligget ute varsler på Trumf sine sider om at de har innloggingsproblemer. Tror det startet en gang igår. Nå er varslene borte, og jeg har ihvertfall kunnet logge meg på uten problemer siden idag formiddag en gang.
" Login feilet, feil brukernavn eller passord. Av sikkerhetsmessige årsaker vil det inntil videre ikke være mulig å logge inn med e-postadresse. " Kommer ikke inn i dag heller