Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. Catch

Catch Medlem

Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Bestilte selv den 27. mai og har fått Trumf bekreftet og overført i dag. Det var kjappe 9360 EB poeng:D

Nilsen liker dette
  2. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    Bestilte 12. mai med overføring og står fortsatt under behandling

3. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Tydeligvis ganske random. 17. mai, bekreftet, ikke overført.

4. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,359
    Bonuspoeng:
    113
    Dersom en har hatt EB-avtalen hos Fjordkraft tidligere, kan en da benytte seg av Viatrumf-tilbudet?? Noen som vet?

5. Franco63

Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    :)
    Ja det har jeg gjort, gikk fint

Storbaba liker dette
  6. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Har dere vært kunde før?
    Fikk ingenting i posten jeg heller , så visste det seg at dem hadde sendt det til min gamle adresse:rolleyes:

7. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    Hvordan da? Hvis du har hatt eb-avtalen før er du ikke en ny kunde og kan vel ikke få via trumf?

8. Franco63

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Hei hvor lang tid må jeg vente med og si opp ice har fått sim kort og poeng?

9. Franco63

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Jo har hatt andre avtaler imellom over 1 år siden jeg hadde fjordkraft

10. oyvindm

oyvindm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Nei, aldri vært kunde.

11. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har nevnt det før, så dette blir antageligvis den siste gangen jeg kommenterer akkurat dette temaet. Er det ikke mulig å samle bonuspoeng og samtidig opptre noenlunde anstendig?

Å grabbe til seg andres penger uten å ha noen som helst intensjon om å gi tilbake er i mine øyne umoralsk. Det er antageligvis de samme folkene som fyller bagen med goodies fra loungen og stjeler rabattkuponger fra naboens postkasse, men seriøst? Hva feiler det dere?

Skjønner godt at stadig flere selskaper velger andre kanaler enn EB til markedsføring, og årsaken er vel at det her, mer enn kanskje andre steder, finnes et utvalg griske og tankeløse personer som på død og liv må ødelegge for alle andre for egen kortsiktige vinning. Hvor mye er en halv bonusreise, enveis OSL-BGO egentlig verdt?

Hva med å beholde avtalen til du i det minste har betalt 1-1 for trumf-kroner? Fortsatt en bra deal, og du slipper å føle deg som en sleip bruktbilselger.

Sånn. Det var min lille utblåsning. Og så får jeg heller tape popularitetskonkuransen her på forumet :)

Last edited: 03. juni 2019
    ejoa, Grooo, christiank1 and 17 others like this.
  12. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    93
    Flere som sliter voldsomt med å logge inn på både Trumf og ViaTrumf om dagen? Får en feilmelding hver gang jeg forsøker å trykke "log in". Ellers står nå endelig Ice-abonnementet som "bekreftet" i oversikten nå, etter første faktura er varslet fra selskapet. Enn så lenge er jeg meget positivt overrasket, veldig mange har snakket nedlatende om dekningen, men opplever stort sett bedre dekning rund baut her på Agder enn det Telenor har levert de siste 10 årene jeg har vært kunde, og de skal ha hatt et godt forsprang grunnet samarbeid med fylkeskommunene her - så det spørs nok om ikke de har fått en ny fast kunde ref posten over :)

Mangler ellers et kjøp hos Skruvat enda som ble gjort 10 min etter Ice-abonnementet ble bestilt, har sendt inn en forespørsel og regner med den havner i oversikten om en stund.

13. egilw2201

egilw2201 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som har prøvd å bestille noe gjennom Viatrumf med mobilen?

Funker isåfall dette?

14. furlong

furlong A3-G, GHA Titanium, Strawberry Platinum

Likes mottatt:
    911
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg bestiller alt bortsett fra Hotels.com på mobilen

15. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,906
    Bonuspoeng:
    293
    Flere selskaper gjør dette for deg, ved for å eksempel kreve 6-mnd bindingstid på avtalen.

indahla and MagnusT like this.
  16. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,359
    Bonuspoeng:
    113
    Og 3 md på Fjordkraft. Merkelig at Ice ikke krever noen binding, men det er nå deres sak...

17. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,993
    Bonuspoeng:
    113
    Det er browser avhengig, Safari blir det lett krøll med (pga deres strenge cookiebegrensinger), mens Chrome burde gå bra.

18. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,008
    Bonuspoeng:
    183
    Sånne tanker slår meg innimellom også ja. Når alle muligheter skal skvises til siste dråpe vil det på lang sikt føre til at muligheter forsvinner.

Antar at denne åpenbare utnyttelsen av bonusmuligheter hos ICE med en strøm av nye abonnenter som forsvinner igjen før du klarer å si Eurobonuspoeng, fører til at de kommer til å tenke seg om lenge og vel før de gjør en lignende kampanje igjen. Så da spørs det om man i iveren etter en kortsiktig opptjening av bonuspoeng har ødelagt muligheten for å tjene dobbelt så mange poeng på sikt. Bare spekulasjon fra min side selvfølgelig, men hadde jeg vært markedsansvarlig i den bedriften hadde jeg i alle fall tenkt sånn...

Trollemoringer and paron like this.
  19. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,907
    Bonuspoeng:
    293
    Nå har de fjerner muligheten for å logge inn med mobilnummer også. Må benytte kundenummer. Hvem i all verden husker kundenummeret sitt hos Trumf...???

20. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,386
    Bonuspoeng:
    183
    Står på alle mailer fra trumf.

Og de fleste nettlesere husker dette nummeret helt fint! :)

Del denne siden