Jeg har nevnt det før, så dette blir antageligvis den siste gangen jeg kommenterer akkurat dette temaet. Er det ikke mulig å samle bonuspoeng og samtidig opptre noenlunde anstendig?
Å grabbe til seg andres penger uten å ha noen som helst intensjon om å gi tilbake er i mine øyne umoralsk. Det er antageligvis de samme folkene som fyller bagen med goodies fra loungen og stjeler rabattkuponger fra naboens postkasse, men seriøst? Hva feiler det dere?
Skjønner godt at stadig flere selskaper velger andre kanaler enn EB til markedsføring, og årsaken er vel at det her, mer enn kanskje andre steder, finnes et utvalg griske og tankeløse personer som på død og liv må ødelegge for alle andre for egen kortsiktige vinning. Hvor mye er en halv bonusreise, enveis OSL-BGO egentlig verdt?
Hva med å beholde avtalen til du i det minste har betalt 1-1 for trumf-kroner? Fortsatt en bra deal, og du slipper å føle deg som en sleip bruktbilselger.
Sånn. Det var min lille utblåsning. Og så får jeg heller tape popularitetskonkuransen her på forumet
Vis alt...