Cecilie skrev en flott artikkel som kan leses her: http://bonusfeber.no/hva-er-det-som-far-mennesker-til-fly-kun-oppna-status-eller-poeng/ Spørsmål til Cecilie, kommentarer, eller generelle spørsmål i etterkant av artikkelen kan tas her!
Fin artikkel Cecilie. Du oppsummerer ganske greit hva MR handler om. Tipper jeg kan bruke artikkelen din som referanse når jeg skal forklare vennene mine hva det egentlig handler om. Ellers er denne filmen her genial. "Frequent Flyer" en dokumentar laget av Gabriel Leigh. Ganske opplysende film som forklarer en god del.
Utrolig bra artikkel, fantastisk at Cecilie deler dette med leserne. Vi må få et hint neste gang slike muligheter byr seg, mitt Gullkort er snart historie...
Fy flate, Cecilie. En av de beste artiklene så langt. Jeg gjør en virtuell skål for deg, her jeg sitter på terassen i Santa Monica. Det er en Stella og den er på flaske, så det sier "klunk". Ikke "klirr".
Tusen takk for tilbakemeldingene folkens! Jeg har lenge sittet med noen ideer om slike artikler som er bonusfeber-relaterte, men ikke direkte reisebrev eller guider. Keep an eye up Skåler tilbake med et glass appelsinjuice ved frokostbordet Stella er jo et av mine favorittøl, så det passet jo fint!