View attachment 41392
Etter middag fikk jeg plass til en dessert som også var av typen god, og deretter kan jeg erindre at jeg har gått for å skifte til pysj. Denne var i størrelsen gigantisk og passet særdeles dårlig. Men herr statsminister(stor S?) tjener jo tross alt 2 $ dollz i året, så hva har jeg å skulle sagt?
View attachment 41391
View attachment 41393
Vi sov en 8 timer av den 13 timers lange flyturen og det var egentlig helt perfekt. Vi våknet to timer før landing og da ble det servert vafler.
View attachment 41395
View attachment 41394
ALDELES NYDELIG VAR DE.
Landingen var like praktfull og plutselig var vi på bakken i FRANKFURT. Uten noe særlig henting eller bevertning ble det traskeskoene på, og endeløs gåing mot B-gates.
View attachment 41396
I passkontrollen var det fullstendig kaos og reisefølget fikk oppleve den berømte tunnellen. Gjennom den, og gjennom sikkerhetskontrollen.
View attachment 41398
I forhold til lounge-situasjonen prøvde vi oss i FCL ettersom vi skulle ha flydd LH F. "You can try the Senator Lounge further away". Litt dådyr-øyne og en forklaring av situasjonen senere og VIPPS så var tonen en annen.
View attachment 41397
View attachment 41399
"Yes, you are allowed to use our lounge" smilte de falsk og slapp oss inn. Fyllesyke som vi var gjorde vi særdeles lite ut av oss. Det ble et par rundstykker med bacon og et glass juice før jeg ble servert verdens tammeste Cola Zero.
View attachment 41401
En halvtime før flyet gikk til Oslo bevegde vi oss mot B42, som er lengst fra hele Frankfurt, og det ble også der en liten forsinkelse. Melkeruten hjem, og vipps så var vi et par opplevelser rikere, en bagasje fattigere og noen kilo tyngre.
View attachment 41400
Vis alt...