Hvilket bonusprogram?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Thberget, 14. mars 2015.

  1. Thberget

    Thberget Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    161
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg har booket en reise fra OSL til MLE via DOH med Qatar i I klasse (business) til høsten.

    I hvilket program lønner det seg å la poengene tilfalle? Tenker da hvor er det raskest å oppnå noe som helst fordeler... (Er i dag passe mellomfornøyd Eurobonus medlem - EBG).

    Reiser forøvrig en sjeldent gang med BA og har 80 tier points(!)
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Ba gir vel like mange tier points i ulike businessklasser etter endringene som kommer. Ville godt for dem tror jeg.
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg var veldig usikker og muligens litt i samme posisjon som deg Thberget.. Det er som oftest greiest å samle der du reiser mest, men vet ikke hvor mye du skal reise med Qatar fremover. Jeg ble drittlei dårlig kundeservice i deres Privilege Club, så jeg samler nå heller hos BA..
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg hadde vurdert Qantas siden de har samarbeidsavtale med Emirates og du kan således samle og bruke poeng med Emirates og samtidig få utbytte av envetuell status der.
    Kjenner forøvrig ikke til hvordan opptjeningen er der.
     
  5. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Om du har 4 BA flighter i tillegg til de 80TP får du sølvkort hos BA etter denne turnen (billett til OW Businesslounger).
     
  6. Thberget

    Thberget Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    161
    Bonuspoeng:
    33
    Takker for svar. Blir BA:)
     
  7. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk nylig statusmatch med Qantas fra EBD til Gold, om trådstarter er EBG som hans profilbilde tilsier kan det hende at han også kan lykkes der. De kjørte/kjører (usikker på om den fortsatt er i gang) statusmatch for New Zealand residents. Kombinasjon av VPN og mail forwarding fungerte fjell.
     

Del denne siden