I morgon kan eg gjeste inn på BGO frå 09.30 til 10.00 og CPH 11.30 til 16.00 dersom nokon er i området. Om nokon tilfeldigvis har forvilla seg til LUZ tidleg ein torsdagsmorgon trur eg at eg kan gjeste inn der frå 05.00 til 06.00.
På vei fra OSL til ARN, og vil sitte på Gull loungen utland til HK avgangen. Satser på at det er flere på ML tur i dag
Lønsjer i innenrikskantina fra 12:45. Flytter meg deretter til Gullstua(tm) til Luftwaffel tar meg til FRA kl 16. Tilbringer deretter 4 timer på FRA mellom 18 og 22. Flyr inn med LH biz (SQ codeshare) og flyr videre med SQ biz. Hva er optimalt loungevalg på FRA terminal 1 når jeg «bare» flyr SQ biz? (2 pax; EBG og EBD). /koffert
Dagen ilandsproblem. Sitter i innenlandskantina med biz-billett til NZ og velger å ikke gå i gullstua for det er bedre kaffe på innenlands. /koffert.
Det er jeg faktisk enig i!! Det skal fanden meg smart! Skal gjøre neste gang, svinger inneom innlandslounge og tar med kaffen til Gullstua...
Er på Gardermoen utland et par timer til hvis noen trenger og gjestes inn. Hvis noen allerede er her så sitter jeg på kontoret i hjørnet.
Kan gjeste inn 1 pax på Latam VIP loungen El Dorado Bogotá fra ca 1300 frem til 1500 lokal tid i morgen (fredag).
Lander i CPH klokken 08:20 i morgen (fredag) og skal videre til KRK 10:35, så dersom noen trenger å gjestes inn i gullstua på Kastrup så er det bare å si ifra. Sitter forøvrig på 2C på SK1463 og deretter på 1D på SK1735.