Er i loungen på OSL ein time framover og FRA mellom ca 12:30 og 16 om nokon er i området for ein prat.
Et lite spørsmål om gullstua her, og forsåvidt også innenriksloungen. Jeg får (dessverre) en del flighter med Norwegian i sommer, og da har jeg jo ikke tilgang til disse. Men er det innafor å kjøpe en Plus-billett til f. eks GDA med avreise samme dag som jeg skal bly DY første gang, og så ombooke denne fra tur til tur? Eller er det veldig på kanten?
Eg trur nok eg hadde tenkt meg om eit par gongar før eg hadde gått for ein slik taktikk. Det står vel ein del i Eurobonus sine T&C som kanskje kan bli brukt.
Har litt tid å slå i hjel på osl innland da toget for en gangs skyld er i rute. Som EBS har jeg ikke tilgang på lounge, er det verdt å kjøpe seg inn for 1 1/2t?
Det er absolutt langt over kanten. Du gjør da en handling utelukkende for å oppnå personlig vinning, som det er åpenbart at det ikke skal være meningen å gjøre. Var en som ble arrestert etter å ha kjøpt og kansellert førsteklassebilletter mange titalls ganger for å mer eller mindre bo i en F lounge. Argumentasjonen da var nettopp at dette var å svindle flyselskapet.
Hilsen fra Austrian Airlines Lounge i Wien, Terminal F. Har ikke sett en lounge før som hadde nesten ingen strømuttak.... og maten er nesten ikke tilstede. Jeg vil ha min Singapore lounge i Singapire tilbake
Dette vil eg kalle svindel, og om ein blir avslørt så tipper(håper) eg gullkortet ryker. Men elles er eg veldig fornøyd med sjølvjustisen her inne! Det er ein hårsbredd mellom benytte og misbruke i dette bonusjaget!
Da har jeg fått de tilbakemeldingene jeg forventet, og jeg kommer selvfølgelig ikke til å gjøre dette.
Trodde Senator loungene på F/G (Schengen/Non-Schengen) VIE just var pusset opp og forbedret. But no Wienerschnitzel? austrian.com/Info/AustrianServices/LoungesAtVienna_new
Da har de ikke gjort noe i BIZ loungen... veldig basic med setene og strøm. Maten ble fylt opp, men ikke noe som gjør en til å juble. Drikke var OK.
Noen som kan gjeste inn 2 hyggelige karer på OSL fra 08:00 eller CPH fra 11:15? Vi skal prøve på gate uppgrade, men i tilfellet det ikke lar seg gjøre
I morgen: Guldstuen på CPH fra 06.30 til 07.45. Gullstua på OSL fra 09.30 til 10.30. Kan gjeste inn 1.
Let me get this straight; du eier en Rolex Daytona 116500LN, men er ikke villig til å shoppe et gullkort for å ha Star Alliance status?
SAS innenrikslounge lørdag morgen fra 8 til 9 for litt frokost. Fikk booket om fra WF krs-trd-tos til SK krs-osl-tos Meget fornøyd med å slippe propell og teknisk stopp på Værnes!