Kan gjeste inn en til gullstua i morgen fredag 13/7: OSL 15ish CPH 17:15ish Søndag 15/7: LHR antagelig 15ish og SQ CPH 20:15ish gullstua
Edit: SK 903 til EWR er 1 time forsinket, så jeg blir gjerne med inn i Gull loungen for litt bobler om noen fra forumet vil møtes. Business lounge med havregrøt og pils gjør liksom ikke susen...
Jeg skal fly med OSL-ARN med ET fredag 24. august, med avreise 19.45. Er det noen som er på OSL ogkan gjeste inn meg inn på innland/utland i tiden før det?
Se hva minimum bid for upgrade til Business hos Ethiopian er. Ifølge FlyerTalk godkjenner ET nesten alle bud. https://www.ethiopianairlines.com/no/EN/book/booking/upgrade-to-cloud-nine
Kan gjeste inn i dag på gullstua OSL ca 16:45 - 17:45, gullstua ARN ca 18:45 - 19:45. Kan gjeste inn i morgen på gullstua(?) CPH ca 14:30 - 16:30
Det hadde vært kult, men flyet mitt går 17:05, så det blir knapt. Vi prøver Eller mener du at dere er på OSL 16:30 - 18:30? estimert landing er 18:15, blir jo samme nøa det da.
Vi er på OSL ja, så det blir kanskje litt knapt med tid. Men vi prøvar vel? I verste fall finn vi eit norsk flagg står ved ankomstgate og vinkar når du kjem.
Gå på transit inn til avgang, så mot lounge. Ut igjen ved exit-skilt etter tax-free mot D-gates og ned til ankomst. Eg huskar ikkje om du er diamant? Uansett, med tanke på tida kan det kanskje bli meir utav det om vi undersøkjer kva gate du kjem inn på når du nærmar deg, og så kan vi møtast på nærmaste vannhull? Vi har boarding sånn ca 18:30.