Er også på OSL i morgen, fredag. Stikker innom SAS innland en liten tur først sånn rundt 13:00 for en liten oppdatering på jobben før jeg dukker opp i Gullstua noe senere, sånn ca 14:30. Flyr til CPH 16:10 så da venter jeg på @Stuttfeiten i Gullstua på CPH siden det ser ut til at kan flyr noe senere enn meg.
Flyr med Air France og er på CDG 16. desember fra ca 11 til 14 uten lounge- tilgang, hvis noen er der samtidig og har mulighet til å gjeste?
Skambudet mitt på 555 poeng OSL-CPH gikk ikke inn. Noen som kan slippe inn en statusløs nomade i morgen formiddag en gang? K
Kan gjeste inn på innenlands et par timers tid, på én betingelse. At du irettesetter den sidrompa slasken som sitter bortenfor meg. Han har nemlig bestemt seg for å hive på seg finstasen: Grå og utslitt hasj-joggebukse, med matchende småskitne, vide singlet. Her kan andre beskuende også få den heller tvilsomme gleden av å beskue hans private deler både her og der. Gir du han en skikkelig tittie-twister, spanderer jeg et glass vin også. Er det mulig....
OSL lounge etter 1. gangs besøk: STORT steg opp fra SAS biz/gold. Bedre atmosfære og tålig likt f&b-utvalg. Lenestoler er alltid digg
Noen som skal være på OSL i 14-tiden og/eller CPH i 15-16-tiden mandag 18/2 og har lyst til å gjeste meg inn i Gull-loungen? Er kun EBS og reiser i C (OSL-CPH-PVG...) Flyr OSL-CPH 16:10 (men håper på en tidligere flight og kommer til å være på OSL fra 14-tiden). Flyr CPH-PVG 18:35 (men håper å kommer til CPH i 15-16 tiden).