190 000 eurobonuspoeng + ca 7600 erna-poeng... Var flere muligheter om jeg ikke husker feil, men tror ikke det var noen to-etasjere.. Valget falt på 321 da det passet best med tidspunktene, og jeg synes selv at det er hyggeligere med en liten kabin med C type 2+2 istedenfor 2+2+2, disse intra-Asia C-setene er vel mer i klasse med reclinere enn senger uansett.
Den turen din @Are er uten sidestykke awesome. Måtte bare få sagt det - mine 300k poeng ligger og rasler i påvente av å bli brukt på en tilsvarende tur... dessverre lukter det at årets CT blir en C tur raskeste vei til DPS.... Infant i F tørr jeg ikke
I mars blir det min første CT tur og har følgende rute: OSL-FRA Lufthansa C FRA-ICN Asiana F i 380 suites ICN-NRT Asiana C NRT-BKK Thai F 380 BKK-LHR Thai F 380 LHR-OSL SAS plus Får nesten et døgn i seoul og 5 dager i tokyo. Massasjen på BKK håper jeg at vi rekker. Hadde planer om å endre til LH F fra FRA-ICN, men tror jeg beholder Asiana i 380 suites. Ellers må jeg fly fra muc for å få First. Om noen har noen gode forslag som jeg kan endre til så bare kom med de
Veldig fin rute. Hadde samme i sommer med LH F og TG F tilbake. Du vet at du får til @Are sin rute over for samme poengsum? (Så er det nevnt )
Bare en flåsete måte å si kroner på. Tilsvarende Merkel-dollar og Obama-pesos. Og etterhvert Trump-lire ? (ref, dramatisk deflasjon..)
Trykk på <FORUM> og så velger du den tråden du vil opprette en nytt innlegg i. Oppe til høyre vil du da se <START NY TRÅD> for å opprette ett nytt innlegg i den valgte tråden.
Ulempen med å bestille F-tur kort tid i forveien er at det er manko på awards på kortdistansene intra-europa, slik at når 4 legs går bort blir det mye tid på expertflyer for å plotte. Well, havnet omsider opp med denne routingen for meg og min sønn: KRS-OSL SK+ OSL-AMS SK+ AMS-FRA LH C FRA-HND LH F HND-BKK TG F BKK-HND TG F HND-FRA LH F FRA-OSL LH C Den oppmerksomme leser ser at dette blir Open-Jaw booking, men på søndager er ikke supervisor på jobb, så da blir det ingen unntak for diamant-kunder. Det lengste de kunne strekke seg var å gjøre det slik med 8 legs pga begrensningen i systemet. Så kjøpte separate billetter KRS-OSL. Kunne selvsagt ringe igjen og diskutere med supervisor idag, har brukt nok tid på dette Men hva gjør man ikke for å gi sin sønn en fin opplevelse Blir en kort tur på ca 6 dager, er vel nesten like mye i luften som på bakken. Av hotell er det kun Hilton, med bekreftet suite på et av hotellene.
Flyr du HND-BKK (TG683) i stedet for NRT-BKK får du 8 timer i Royal First Loungen -og goood tid til massasje Du får riktignok eldre fly/konfig, men helt ok.
8 timer i Royal First loungen hadde jeg aldri giddet. Hva skal man finne på der etter 1 time massasje og litt mat? Hadde 3 timer der nettopp, mer enn det blir fort kjedelig.
Veldig fornøyd med 6/8 etapper, så får jeg heller leve med en litt furten samboer fra Frankfurt og hjem OSL-FRA LH C FRA-HND LH F NRT-SIN NH F SIN-BKK TG C BKK-HND TG F HND-FRA LH F FRA-CPH SK GO CPH-OSL SK PLUS En (kort) natt i SIN og to i BKK.