hvor mange kredittkort har du?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av eliashg, 03. mars 2025.

Tags:
  1. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,777
    Bonuspoeng:
    350
    Jeg måtte telle over litt jeg og:
    • DNB Private Banking MC med EB opptjening
    • SAS MC Premium
    • Amex Platinum
    • Amex Elite
    • Strawberry MC (ryker nå)
    • Sabadell MC (Hytte i Spania)

Brukte tidligere DNB MC opp til 500.000 for nivåpoengene og SAS MC etter det, men nå blir det DNB opp til 200.000 og resten fordelt mellom SAS MC og Amex Elite.

2. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    DnB saga med poenginntjening
    Sas mc premium
    Amex elite midlertidig. Må se om jeg klarer spend til 1 CT i år, ellers ryk det ut

Edit: glemte helt at jeg har et bank norwegian kort og, for en norwegian billett en sjelden gang

Last edited: 05. mars 2025
  3. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,017
    Bonuspoeng:
    183
    Har sagt opp Amex Platinum, Amex Elite, Strawberry, Norwegian og Trumf Visa, samt ekstrakort og Amex Premium for madammen. Da sitter jeg igjen med to kredittkort, DNB Saga og SAS MC. Det siste beholder jeg for FP4 til poeng er oppbrukt (om mulig). Deretter henger dette også i en tynn tråd.

Tror neppe jeg kommer til å gå for LTG etter 8 år som diamant/gull slik situasjonen er nå mtp muligheten for å bruke poeng til andre steder enn United States of Nazis.

Jeg er sluttet å fly, som en berømt mann pleier å si :)

Eddie47, holmen and btm like this.
  4. MariusJS

MariusJS Medlem

Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Hadde dette selv en kort stund, men kom frem til at jeg like gjerne kunne kjøre spend der på feks SAS MC eller Amex og komme mer eller mindre like godt ut av det

5. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    For meg blir det å rense opp litt i kredittkort:
    • SAS MC Premium blir fast kredittkort fremover. Har sakte men sikkert fått oppjustert til en høyere kredittgrense (søker på nytt hver 3-6mnd) så det vil dekke alle mine behov.
    Endringer som er gjort nylig:
    • Strawberry MC ble sagt opp tidligere i år etter overgangen til Spenn. Har Platinum og 300k+ poeng stående hos Strawberry som brukes opp på overnattinger ila året. Satser på en god statusmatch med SAS og Scandic ila året så det erstatter Strawberry fremover.
    • AMEX Platinum - blir sagt opp nå i mars etter endringene om CT uten business. Har nettopp oppnådd CT for 2025 som vil brukes til ferie i 2026. Ser ikke verdien i å oppgradere til Elite for mitt bruk, men mulig det endrer seg ila neste år.

Del denne siden