Som tittelen sier: Hvor skal jeg dra i påsken? Utreiseby: TOS Dato: 27-31/1 (er ganske fleksibel på utreisedatoen, men må være tilbake senest 1. april) Budsjett: +/- 10.000,- (kun flyreiser) EBS (så ikke så mye å hente der) Vil (om mulig) ha 4 opphold på Hilton hoteller. Slå deg løs!
Var i Køben rett etter nyttår, så vet ikke om jeg gidder det igjen med det samme Budsjettet jeg har oppgitt er bare på flyreiser, ikke hoteller.
Spørs jo litt hva du er ute etter, og hva som er hensikten med turen.. Selv benyttet jeg Gdansk i Polen til min Hilton challenge. Der er det et Hampton like ved siden av flyplassen, og et Hilton inne i byen. Greie priser også. Fly med SAS på de datoene koster litt over 3k i Go, 5k i Plus. Henholdsvis 2 eller 6-tusen poeng. Totalt 6 legs. Ellers kan jo Warszawa også være et alternativ, om da Polen er et aktuelt reisemål..
London er jo krem i påsken. Der er det jo plenty av Hilton også. Rundt 3500 pr pers t/r i Go. Du må via Gardermoen da. Ellers flyr vel Bjørn direkte fra TOS? Kan sikkert få SAS plus til en ok pris hvis du bestiller to separate billetter
Frankfurt er jo også en mulighet. 2 Hilton hoteller ved flyplassen, 1 i byen, og 2 i Mainz som ligger en halvtime unna. Så slipper du å bo på samme hotell 2 ganger.
Ser også på LAX, hvor jeg får ganske billige businessbilletter på turen dit, men hvilken rute ville dere valgt?
http://thepointsguy.com/2014/03/comparing-business-class-on-british-airways-and-american-airlines/ BA har (etter min mening) stygge seter i biz. Skal du ha vindu må du rygge...
Ser på seatguru at flyet som er satt inn fra AA på den ruten er 777-200 V1 som har Angle Lie Flat, ikke den nye businessen til AA, og da sier han du linker til at BA er bedre.