Hvordan håndtere feil hos SAS kundeservice

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av elgaaen, 13. mai 2016.

  1. elgaaen

    elgaaen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    371
    Likes mottatt:
    138
    Bonuspoeng:
    43
    Hei.

    Har en bonusreise til t/r Athen i sommer. Så kom jeg over ledig billett til Santorini og vurderte da utreise til Santorini og Retur fra Athen.
    Fikk beskjed på kundeservice at jeg trengte 20.000 poeng ekstra totalt (for 2 pax) og heiv meg rundt og overførte poeng fra samboeren min (kostet 80EUR)

    Når jeg ringte opp igjen så mente han at jeg trengte 40.000 poeng til, og jeg ble litt forbannet da det kostet meg over 700 spenn for å overføre de poengene..

    Jeg har sendt klage til Gold mailen, så vi får se!

    Hva syntes dere andre her inne SAS bør gjøre?
     
  2. Pingus

    Pingus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    173
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Dumt spsm herfra: Selv om det er open jaw skal vel det ikke gi økt krav til poeng? Begge flyplasser ligger i Europa2 sonen? Med mindre du måtte betale for I-billett på ett av segmentene siden du sannsynligvis flyr med samarbeidspartnere, da stiger prisen med 20,000 poeng PR PERS.
     
  3. elgaaen

    elgaaen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    371
    Likes mottatt:
    138
    Bonuspoeng:
    43
    Hei. Det er direkte flight Oslo-Santorini..
     
  4. Pingus

    Pingus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    173
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Men har du endret bookingklasse til Plus?
     
  5. Are

    Are EBD InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,709
    Likes mottatt:
    2,895
    Bonuspoeng:
    113
    Eller endret selskap fra SAS til Aegean?
     
  6. elgaaen

    elgaaen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    371
    Likes mottatt:
    138
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg endret til PLUS på hjemreisen når de hadde kampanje "reis i PLUS til GO pris", men om jeg flyr PLUS eller ECO er ikke så farlig, det er destinasjon som er viktigst:)
     
  7. Are

    Are EBD InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,709
    Likes mottatt:
    2,895
    Bonuspoeng:
    113
    Det forklarer alt.
    Reisen prises på nytt og tilbudet er ikke lenger gyldig.

    Men det går an å betale fra en og en konto på en slik reise. Har tidligere booket for 3-4 stk og trukket fra en og en konto.. Det burde de fortalt på telefon..
     
    Insomnia4u and RoadKing like this.
  8. mariusbb

    mariusbb Aktivt Medlem

    Innlegg:
    150
    Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    Mulig det er jeg som misforstår, men er vel ikke det som er poenget?
    Greia er vel at han fikk beskjed om "overfør 20 000 poeng, så ordner det seg", og når han har gjort det, betalt CASH for overføringen, og ringer opp igjen så sier de "ooops, du må overføre 40 000 poeng".... Da er det kanskje ikke verdt det lenger, og man vil heller beholde Osl-Athen som det er, men har punget ut med 80 euro for ingentingo_O
     
  9. elgaaen

    elgaaen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    371
    Likes mottatt:
    138
    Bonuspoeng:
    43
    Jepp, det var det som skjedde.. De pratet fælt når Supervisor ringte opp igjen, men de refunderte beløpet og tilbakeførte poengene. Så det ordnet seg 70%.. :)
     
    Islending and mariusbb like this.
  10. Are

    Are EBD InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,709
    Likes mottatt:
    2,895
    Bonuspoeng:
    113
    Godt det løste seg.
    Her har nok agenten snakket feil vil jeg tro..
     
    elgaaen liker dette
  11. anders82

    anders82 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,001
    Likes mottatt:
    1,143
    Bonuspoeng:
    113
    70% er bedre enn 0 :)
    Er jo kjipt når sånt skjer
     
    elgaaen liker dette

Del denne siden