Hei. Har en bonusreise til t/r Athen i sommer. Så kom jeg over ledig billett til Santorini og vurderte da utreise til Santorini og Retur fra Athen. Fikk beskjed på kundeservice at jeg trengte 20.000 poeng ekstra totalt (for 2 pax) og heiv meg rundt og overførte poeng fra samboeren min (kostet 80EUR) Når jeg ringte opp igjen så mente han at jeg trengte 40.000 poeng til, og jeg ble litt forbannet da det kostet meg over 700 spenn for å overføre de poengene.. Jeg har sendt klage til Gold mailen, så vi får se! Hva syntes dere andre her inne SAS bør gjøre?
Dumt spsm herfra: Selv om det er open jaw skal vel det ikke gi økt krav til poeng? Begge flyplasser ligger i Europa2 sonen? Med mindre du måtte betale for I-billett på ett av segmentene siden du sannsynligvis flyr med samarbeidspartnere, da stiger prisen med 20,000 poeng PR PERS.
Jeg endret til PLUS på hjemreisen når de hadde kampanje "reis i PLUS til GO pris", men om jeg flyr PLUS eller ECO er ikke så farlig, det er destinasjon som er viktigst
Det forklarer alt. Reisen prises på nytt og tilbudet er ikke lenger gyldig. Men det går an å betale fra en og en konto på en slik reise. Har tidligere booket for 3-4 stk og trukket fra en og en konto.. Det burde de fortalt på telefon..
Mulig det er jeg som misforstår, men er vel ikke det som er poenget? Greia er vel at han fikk beskjed om "overfør 20 000 poeng, så ordner det seg", og når han har gjort det, betalt CASH for overføringen, og ringer opp igjen så sier de "ooops, du må overføre 40 000 poeng".... Da er det kanskje ikke verdt det lenger, og man vil heller beholde Osl-Athen som det er, men har punget ut med 80 euro for ingenting
Jepp, det var det som skjedde.. De pratet fælt når Supervisor ringte opp igjen, men de refunderte beløpet og tilbakeførte poengene. Så det ordnet seg 70%..