Hvordan holder du orden på alle kampanjer og tilbud?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av AndersB, 12. sept 2014.

  1. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    De fleste her inne vet at det renner inn med kampanjer og tilbud fra flyselskaper, hoteller, kredittkortselskaper, leiebilfirmaer osv. Det er "bo to netter i helgen og få 2000 ekstra poeng andre gang du gjør det før 25. oktober eller etter 15 januar, eller registrer deg for 3000 ekstrapoeng for fire netter midt i uken untatt i oktober." og alt det der som man fort glemmer. Noen av dem må man sågar innom en egen webside for å booke eller bruke engen promokode for å få.

    Hvordan greier du å holde oversikten over alt sammen?
     
    Fnate and tommy777 like this.
  2. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg sjekker Bonusfeber.no jevnlig :p

    For øvrig interessant tema. Jeg tar meg selv i å glemme å registrere meg for kampanjer jeg selv har skrevet om. Det kan fort bli for mye å holde styr på. Et godt råd er å alltid registrere seg på alle kampanjer man kommer over "just in case", så slipper man å bruke tid på å lete i bonushistorikken.
     
    PettR, Fnate and tommy777 like this.
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg gjør samme som Henning sier. Registrerer meg på alt alltid, så plutselig får jeg ekstrapoeng fordi jeg var påmeldt en kampanje jeg var påmeldt :)
     
    Fnate and tommy777 like this.
  4. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg følger samme filosofi. Registrerer meg med en gang, som bare tar noen sekunder, men tar sjeldent hensyn til det ved bookinger med mindre det er et uvanlig bra tilbud.
     
    tommy777 liker dette
  5. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har gitt opp for lenge siden - det renner jo inn hele tiden, og mange av de passer ikke med planene mine uansett, men melder meg på i blant og får plutselig en positiv overraskelse om det slår til noen måneder senere. Veldig ofte synes jeg de fleste tilbudene er lagt opp til at de kun slår til når solen står i vest og Jupiter er i linje med Mars, men så er det noen bedre og de dukker ofte opp på Bonusfeber, så da blir dette min primære kilde.
     

Del denne siden