Spelar ingen rolle så lenge det blir servert sau. Ser ut som om at SAS vil at eg skal på julebord, om dei ikkje ombestemmer seg så kjem eg. Blir enten å dele rom med @lMartin eller å sove på sofaen til @anders82 tenkjer eg.
Jeg må dessverre melde avbud. Jobben har lagt julebordet til den helgen så jeg må til Stavanger. Det tok litt tid i tenkeboksen, men jeg fant ut at pinnekjøtt fra Rogaland trumfer maten på Sumo. Synd at det krasjer, særlig med tanke på at jeg har gått til innkjøp av en flaske champagne spesielt i anledning vorspielet men den går ikke ut på dato og det kommer flere muligheter.
Du står som ja allerede? Fredag var best for deg. Men vi tar en ny runde med opprop når det nærmer seg.
Ja....kan bli problematisk mtp de nye reglene nå kanskje....: "Maksimalt 20 personer på privat sammenkomst på offentlig sted, i lånte eller leide lokaler"
Det kan skape litt trøbbel ja. Hvis restriksjonene fortsatt er de samme 7. januar. Vi får melde av de som ikke var blant de 20 første til å melde seg på. Eller dele opp i to bestillinger.