Har booket hotell og fly for helga…..får se om det kanskje blir en start-pils på Værnes med @lMartin ….
Sumo lurer på om vi vil ha forhåndsbestilling via A La Carté hver for seg (som sist) eller om det er ønskelig med sharing meny? (Hvis vi skal ha sharing meny må vi bli enige om et budsjett, også må alle spise det samme.) Jeg kan godt ta bestillinger som sist, det gikk helt greit.
Jeg blir mer enn gjerne med. Er i ferd med å ta opp aktiviteten min her inne etter en ufrivillig Covid19-pause siden mars 2020 Stemt på begge dager da jeg er barnefri, men fredag er best. For jeg blir så jævlig bakis om dagen. Og så må jeg jo hilse på mentoren min, @Eddie47
Haha. Sumo ryddet opp i regningsrotet til slutt, men det ble en del styr og om jeg faar velge saa tror jeg at jeg ofrer de ekstra poengene
Da er avstemningen over og fredag gikk av med seieren. Første posten er oppdatert med navn på de som kan fredag, er det noe som ikke stemmer så gi beskjed.
Bord er bestilt på Sumo til fredagen, kl 18 som sist. Bord er bestilt til 25 personer, men de var åpne for å gjøre plass til flere ved behov. Vi har som sagt fått spørsmål om vi vil ha sharing meny eller a la carte. Og jeg tolker svarene hittil som at folk vil ha a la carte. De vil gjerne ha bestilling på forhånd, så det er enklere for kjøkkenet, så på et tidspunkt tar jeg imot bestillinger og videreformidler dette til Sumo. Ingen hast ennå.