Iguazu Falls via New Zealand, Fransk Polynesia, Santiago, Seychellene og diverse anna snacks

Tråd i 'Reisebrev' startet av afirm, 27. febr 2019.

  1. paron

    paron Senior Medlem

    Innlegg:
    519
    Likes mottatt:
    2,676
    Bonuspoeng:
    93
    Dette overgår mine fantasier om hva som er mulig å få til på en tur. Respekt!
     
    afirm and ArthurDent like this.
  2. CB1

    CB1 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    282
    Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde Heidi Weng vært aktiv på forumet hadde hun vel "bøyd seg i hatten" for denne turen:D:D:D
    Masse bilder plz;)
     
    Earl, Travellingalf, afirm and 3 others like this.
  3. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Der slo CB1 meg. Vi bøyer oss i hatten!
     
    afirm and CB1 like this.
  4. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Posisjonert for VM-stafett i gullkantina.

    Beteninga leverte vafler.
    20190228_123221.jpg
     
    FFlyer, MilageRune, drsyk and 18 others like this.
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Lounge, vafler, syltetøy, appelsin, stafett og øl - kan det bli bedre?! :D
     
    Eddie47, Thomas123, Earl and 5 others like this.
  6. petterel

    petterel EBD og QPP

    Innlegg:
    227
    Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    Dette her GLEDER jeg meg til å følge med på! Riktig god tur og nyt hver flyplass, flytur og by :rolleyes:
     
    afirm liker dette
  7. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Einaste som mangla var rømme, det måtte ein eventuelt hente borte ved buffeten. Og kanskje ein siger til Norge..

    No har eg i alle fall kome meg ned til CPH, ein lite begivenheitsrik SK1471 landa omtrent på tid. Skal få jobba meg igjennom litt arbeid som eg hadde store ambisjonar om få gjort før avreise. Ferie passar sjelden særleg godt, fint at ein kan utføre arbeid omtrent uansett kvar ein er i verda no for tida.

    Boarding om 2,5 timar, LN-RKP er på veg til New York so då får eg diverre ikkje testa den no heller.
     
    jgroneng, Eddie47, SAJblue and 3 others like this.
  8. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg skreiv tidlegare at eg ikkje har lagt nokon store planar, og det stemmer veldig bra.

    Eg har eit døgn i Auckland, ca to døgn i Fransk Polynesia, nesten eit døgn på Påskeøya, og stort sett eit døgn resten av plassane. To dagar ved Iguazu Falls om ein legg godviljen til.

    I Papetee landar eg seint på kvelden og sjekkar inn på hotellet ved flyplassen. Dag to sjekkar eg inn på Intercontinental Tahiti Resort for ei natt.

    På Påskeøya hadde eg eigentleg ein avtale med hotellet om at dei skulle plukke meg opp, køyre meg rundt til dei mest interessante plassane og so til hotellet. Dette var fram til det kom ein kontrabeskjed om at dei ikkje forsto engelsk og at dei ikkje tilbyr slikt. Eg landar rundt kl 12, og planen er å ta ein taxi til eit par plassar etter anbefaling frå @Bernd. Dag to får eg sjå kva eg rekk før eg flyg vidare.

    Ved Iguazu Falls landar eg på føremiddagen og reiser på kvelden dagen etter. Har difor ein diffus plan om at eg kan prøve å sjå den brasilianske sida første dagen og den argentinske sida dag to, også her etter råd frå Bernd. Her er ingenting planlagd, so det må leggjast ein slagplan dei komande dagane.

    Førebuingane til tur er stort sett at eg scrolla igjennom Wikipedia, sjekka visa requirements og konkluderte med at det ikkje burde vere noko problem. Eg tek difor gjerne imot tips til alle stadar eg skal besøke.
     
    Bernd, Gullars, FFlyer and 12 others like this.
  9. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Du har fått riktig råd. Den argentinske siden er langt mer omfattende og tidkrevende. Den brasilianske siden er dessuten fin når solen står lavt om kvelden, som jo passer fint med ditt tidsskjema.

    Forøvrig er hoteller generelt både bedre og billigere på den brasilianske siden, men du skal vel fly videre fra Argentina (d.v.s. ikke fra Foz do Iguassú i Brasil) og da er det kanskje ikke så pratisk.

    God tur!
     
    afirm liker dette
  10. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Det vert nok hotell på den argentinske sida, men eg får sjå etterkvart kva eg bookar.

    No er i alle fall SK965 unnagjort. Nettet fungerte greit ei stund, men det var ikkje særleg enkelt å kome seg inn på insideflyer.no. Kalix løyrom var dog strålande som alltid, og eg fekk nokre timar søvn.

    20190228_202656.jpg 20190228_215230.jpg 20190228_230119.jpg

    Sete 2H var litt kranglevorent, men dei fekk ordna det etter 3-4 restartar. Gin med femi-tonic er slett ikkje verst. Gjekk for biffretten til middag, var ikkje særleg svolten men den var uansett inga stor oppleving.

    Sia eg er på backpackingtur (ein må vel kunne kalle turen det?) har eg sjekka inn ein sekk. Dama i skranken på OSL fekk sendt denne heilt til AKL, trass separate selskap og separate bookingar - strålande. No har eg vore innom transfer desk i HKG og skaffa meg to nye boarding pass. I transfer desken fekk eg dog elendig nytt, flyet er stappfullt. Det var ikkje mogleg med oppgradering til verken Y+, C eller F.. Her vert ein i alle fall knallhardt straffa for å booke økonomi. Eg burde ha lært etter sommaren då Aeroflot-dama i skranken på TLV nedgraderte meg etter at systemet tidlegare hadde oppgradert meg. "You pay economy, you fly economy", ingen nåde der altså.. 9,5t i økonomi, eg lurer på korleis eg ser ut på andre sida. Håpar dei i alle fall har noko fludium som ein kan dempe smertene med..

    No har eg funne vegen til QF-loungen på HKG. FF-nummeret i bookingen skal no skiftast til AS som har 100% opptening mot BA sine 25%. Priority boarding har eg i alle fall ingen planar om å nytte på den flyginga her!

    15514271997704290007079258825911.jpg

    Ekte champagne hadde dei ikkje.
     
    Bernd, Stuttfeiten, Gullars and 19 others like this.
  11. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Alltid strålande med ein dusj på flyplassen. Spørsmålet er om det er nokon vits rett før ein skal sitje 9,5t saman med dei uvaska massene.

    20190301_163219.jpg
     
    kjeid, Gullars, drsyk and 9 others like this.
  12. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Reiser selv på en lignende jorden-rundt tur til sommeren, med tilsvarende start Auckland-Santiago. Jeg merker at den forhåpentligvis kortvarige misunnelsen kommer krypende, men heldigvis bare noen måneder til det er min tur:) Jeg vil også anbefale deg å besøke den brasilianske siden av fossen først. Motsatt rekkefølge kan fort ende opp i en "skuffelse" på dag to:p

    Takk for at du deler, jeg gleder meg til å følge fortsettelsen! Hvilket hotell har du ordnet deg på påskeøya?:)
     
    afirm liker dette
  13. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    For en utrolig spenstig reiserute, veldig kjedelig med så lang etappe i eco, men resten av turen blir nok bra får vi tro! God tur videre :)
     
    afirm liker dette
  14. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg booka Inaki Uhi. @Bernd budde der rundt nyttår og meinte at det fungerte heilt greit.
     
  15. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg overlevde turen med Qantas economy, men vil ikkje anbefala at nokon andre testar det same. Om ein likevel skulle hamne i uføret so fungerte sete 36K heilt greit. Det er vindaugssete i andre etasje på A380'en, God plass mellom setet og vindauget, inkludert ei stor luke med oppbevaringsplass. Ein treng også berre å sitje saman med ein annan.

    20190301_175011.jpg 20190302_063740.jpg

    Maten var ikkje noko særleg, noko kyllingreier til middag. Gin tonic hadde dei i alle fall. Frukosten var berre noko frukt og ein bananmuffins, eg satsa heller på frukost i loungen når eg landa på SYD.
    20190302_070436.jpg
     
    Bernd, SAJblue, Gullars and 20 others like this.
  16. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    20190302_232918.jpg

    Nokon skulle kanskje trudd at eg hadde lært etter Killers & Rapists Inn, Titusville? Ikkje denne karen, nei.. No kan ein heller ikkje nytte unnskyldninga med at det ikkje sto "motel" i namnet, so då får ein heller skulde på genene. Som halvt sunnmøring sat det langt inne å betale opp mot 3500kr for ei ekstra natt på IC når ein kjem fram rundt midnatt. I morgon sjekkar eg i alle fall inn der.

    20190303_000031.jpg 20190303_000828.jpg 20190303_000909.jpg
     
    Gullars, MilageRune, kjeeli and 17 others like this.
  17. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Ting har kome seg.

    LRM_EXPORT_379090665155903_20190303_170617653.jpeg 20190303_112144.jpg 20190303_144509.jpg 20190303_160456.jpg 20190303_170712.jpg
     
    Bernd, Edin, jgroneng and 30 others like this.
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Det der så jo slett ikke ille ut @afirm :)
     
    afirm liker dette
  19. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    For en fantastisk reiserute...jeg trodde jeg var heldig som skal ha 8 turer med SAS i europa denne uken:D Enjoy!
     
    afirm liker dette
  20. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Å fy f..n. Greit misunnelig. I Oslo sludder det.. Kos deg
     
    afirm liker dette

Del denne siden