IHG Platinum på 5 netter eller Spire Elite på 10 av interesse? Frist i dag 31. okt!

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av prisjeger, 31. okt 2018.

  1. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Tenkte jeg fikk tipse om denne posten på loyaltylobby.com:

    LAST CALL: IHG Rewards Club Spire Elite Trial & Fast Track (Sign Up By October 31, 2018)

    Jeg fulgte linken og det virket - kampanjen er nå registrert på min konto. Virket som en enkel måte å få toppstatus hos IHG :)

    Oppdatering: Ser ut til at dette ikke fungerer likevel - finlesing av T&C er alltid klokt før man tror noe skal fungere ;) I dette tilfellet ser det ut til at tilbudet bare er gyldig for ansatte i visse firmaer, selv om det ved første øyekast så ut som om jeg fikk registrert meg på kampanjen. Jeg er dog ikke blitt oppgradert til Spire Elite, så antakelig må man legge inn en corporate code i sin medlemsprofil som identifiserer en som ansatt i firmaene kampanjen er rettet mot. Fillern!

    Oppdatering 2: Logget tilfeldigvis på kontoen min i dag, og jeg er oppgradert til Spire Elite! Det var ikke verst! Får skynde meg å ta noen screenshots av dette og statusmatche til et annet program mens leken er god... :)
     
    Last edited: 07. nov 2018
    Davinsji, Kalsnes, paron and 2 others like this.
  2. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113

    Jeg er ikke så oppdatt at hotel loyalty egentlig - men hadde et IHG kort liggende og meldte meg på denne tidligere i måneden etter å ha fått tilbudet på mail.

    Jeg forsto det slik at jeg umiddelbart skulle få Spire Elite ...og for å fortsette med det etter 90 dager måtte jeg ha 10 overnattinger.

    .....men det er enda ingen endring på kontostatus (tre uker siden innmelding nå).

    Men under "offers" så står det at kampanjen er registrert ja.
     
    paron liker dette
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Tusen takk for tips! Sjekker jo inn på IC Malta i neste uke og skal bo der i ni netter.
     
    paron liker dette
  4. paron

    paron Senior Medlem

    Innlegg:
    521
    Likes mottatt:
    2,693
    Bonuspoeng:
    93
    Tror kanskje jeg også kan oppnå 10 netter neste 90 dager. Det sto noe i tilbudet om at du måtte være ansatt i et av de nevnte firma. Stemmer ikke dette?
     
  5. snartur

    snartur Medlem

    Innlegg:
    215
    Likes mottatt:
    527
    Bonuspoeng:
    93
    Hold deg inne med denne karen. Han var raus med Champagnen i sommer.

    IMG_5367.JPG
     
    Baldrick, dkvt, jgroneng and 2 others like this.
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det leste jeg også nå :( Jaja, da får jeg overleve som Gold en stund til...
     
    paron liker dette
  7. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,112
    Likes mottatt:
    114,461
    Bonuspoeng:
    350
    8816B9A5-5988-4FEF-8169-273B637465D4.png Dette funker ikke for oss TC:
     
    paron liker dette
  8. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Skulle visst lest nøyere gjennom T&C før jeg postet denne... Det rare er at det på min side er bekreftet at jeg er påmeldt kampanjen, og jeg fikk bekreftelsesmail... Men siden kontoen min fortsatt ikke sier at jeg er opphøyet til Spire Elite ser det ut til at det ikke har gått helt gjennom... Oh well, verd et forsøk :rolleyes:
     
  9. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Spire Elite status er gitt ut 2019 - men usikker på om det er noe å å ut av det på denne kjeden ? ...Intercontinental har ofte noen executive lounges som man kanskje får tilgang på ?

    Noen som har tro på å prøve en statusmatch med andre programmer med Spire Elite hos IHG ?
     
  10. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Intercontinental kjører sitt eget opplegg med Ambassador-programmet. For å få loungetilgang må man være Royal Ambassador, som krever (i 2018) minimum 10.000$ i omsetning utelukkende på Intercontinental-hoteller.

    Alle andre må enten booke Club Room eller kjøpe Club-tilgang som et tillegg ved innsjekk.

    Som Spire på Intercontinental får du kanskje en oppgradering til et bedre rom, samt tidligere inn- og utsjekk + en drikkekupong, men ikke noe hurrastatus sammenlignet med toppstatus i andre kjeder.
     
    TomF66 liker dette
  11. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Matchet til Thon/GHA black med statusen jeg fikk på denne :)
     
    TomF66 liker dette
  12. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Matchet min Spire Elite til hhonors..... fikk Silver hos Hilton ...juhu...

    Det forteller kanskje litt om hvor mye elite statusen hos IHG betyr:)
     

Del denne siden