IHG promo: Set Your Sights

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Henning, 16. des 2014.

  1. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    IHG har en ny promo fra 1. januar 2015 som heter Set Your Sights.

    Klikk her for å lese om kampanjen.

    Her kan vi utveksle ideer, tips og triks angående denne kampanjen.

    Hvem finner den billigste måten å løse oppgavene på? :)
     
    PlusGo liker dette
  2. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Viss eg ikkje har vore medlem før, kan det ha noko føre seg å registrere seg på into the nights no, og evt berre utføre nokon enkle oppgåver (f.eks. laste ned app) der før eg registrerar meg her?
     
  3. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    lurer på om følgende går ann:
    en sammenhengende overnatting på Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach
    fra torsdag-mandag
    pluss en overnatting på Crowne Plaza Doha 1 natt
    blir dette en gyldig kombinasjon som gir 50+ poeng ?
    Har et standardiserte sett med oppgaver
     
    Last edited: 16. des 2014
  4. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Det lønner seg dersom du klarer å utføre noen av oppgavene før 31. desember. Legg merke til at med Into The Nighs må du laste ned og bestille gjennom appen. På Set Your Sights holder det å kun laste ned appen.
     
  5. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Det bør funke fint, så lenge du booker oppholdene gjennom IHGs hjemmeside eller gjennom appen.
     
  6. LN-BEF

    LN-BEF Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    8
    Registrerte meg på dette nå. La merke til at jeg har 116 dager å fullføre 'oppdragene' på :) Har aldri bodd på disse hotellene før så dette blir interessant.
     
  7. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Flere som har problemer med at når du gjør en ting så blir det ikke registrert ?
    jeg har for eksempel lastet ned appen og logget inn for lenge siden , ennda så står det download now
    nå ble det akkurat registrert at jeg har overnatt en natt på holiday inn 1 natt (torsdag) som ble booket på ihg.com det er heller ikke registrert på "set your sights"
    nå venter jeg bare på at de to nettene på interContinental berlin (fredag-søndag) skal komme inn
    alt dette skal vel gjøre at jeg har fullført standard oppsette ?
    eller blir ingenting registrert før alt er gjort ?
     
  8. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Registrering tar vanligvis laaang tid. Jeg ville ikke vært bekymret. Kontakt dem gjerne hvis det har gått flere uker.
     
  9. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Der fikke jeg ihvertfall inn 500 poeng for å ha lastet ned appen :)
    men står fortsatt 0 av 5 completed :p tålmodighetsprøve...
     
  10. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Rimelig vanskelige krav for meg på denne kampanjen.. Spesielt når man må booke flere ganger ved bruk av appen, samtidig som det er umulig å booke via appen når man f.eks skal bruke Ambassador Certificate..

    Well well..
     
  11. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Har meldt meg på denne kampanjen jeg også. Har lite erfaring med IHG, da jeg finner ofte mye bedre priser via Hilton eller Marriott når et gjelder kjedene (og en del Country Suites & Inn), og de er ofte like tilgjengelige. Så dermed blir det disse og litt uavhengige "mom 'n' pop" moteller. Men jeg kan fint klare å oppnå alle disse kriteriene og 50,000 kan ha en ganske god verdi. Hilton er jo håpløse på poengopptjening nå, så der er det MVP raten som løfter de.
     
  12. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som vet om NAF medlemmer får bruke AAA rate? NAF har et lite tilleggskort som viser "club code" i AAA, men bakpå kortet så står ikke IHG. Derimot så er Hilton, Starwood, Hyatt og Best Western (og kanskje noen andre) listet opp.

    Jeg liker ikke å bruke en rate som jeg i verste fall blir nektet ved innsjekk. Og IHG er vel den eneste kjeden der jeg ikke har noen form for rate som kan gi litt rabatter.
     
    Last edited: 04. febr 2015
  13. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Det verste som kan skje er vel at du må betale normal rate ved innsjekk, så du har ingenting å tape ut over det.
     
  14. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
  15. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Har brukt det tidligere. Reagerte på at IHG ikke er listet som hotellpartner på baksiden. Men jeg kan jo prøve. :) Så lenge flagget er satt til norsk, så er aldri AAA rate et alternativ. Uansett om innlogget eller ikke. Heller ikke hvis jeg manuelt går inn i profilen og velger AAA som "preferred rate". Må endre til USA som bostedsland.

    På Choice i USA funket det ikke. De krevde et AAA medlemsnummer ved booking.
     
    Last edited: 04. febr 2015
  16. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    etter at det snart har gått 1 mnd etter mitt siste kvalifiserte opphold, så har ennda ikke dashbordet til kampanje blitt oppdatert
    så jeg tok kontakt med IHG å fikk følgende svar :
    "We are still awaiting the dashboard to be updated.
    Please know that this is an isolated issue and rest assured that this will be resoved soon. Please check your account within the next 14 business days."

    hmm...som henning sa dette tar tid
     

Del denne siden