Så er det på tide med en ny ego-trip. Denne gang var målet FCT og etter altfor mye frem og tilbake falt brikkene endelig på plass i går. For en god stund siden fant jeg BKK-HND-FRA med TG og ANA (begge i F) og dermed begynte jobben med å få booket en bra utreise. Målet med turen er som sagt å få oppleve FCT men først ble det booket FRA-PEK-BKK med CA i F. LH kom aldri på banen med å slippe seter på min utreisedag så etter en godsnakk med sjefen fikk jeg lov til å dra en dag før og dermed ble det utreise 23/10 isteden. Da var det nemlig mulig å få LH F FRA-PEK. Dessverre åpnet det seg aldri noe SQ F så jeg får ta til takke med CA F på PEK-BKK. Er uansett godt fornøyd. Reiserute: OSL-FRA - LH C (A321neo) FRA-PEK - LH F (B747-8i) PEK-BKK - CA F (B777-300) BKK-HND - TG F (B747) HND-FRA - NH F (B777-300ER) FRA-OSL - LH C (A320-200) Jeg har aldri flydd 747 så det blir stas! Avreise imorgen kl. 13:05 fra OSL =)
Riktig god tur Dette har vel kostet et par hundre innlegg og noen timer på telefonen. 747 blir stort. Og jeg gleder meg til rapport fra produkter jeg håper på eller skal fly til våren
God tur. Vanskelig å se tidspunkter, men du skal ikke se bort i fra at vi kanskje dumper innom BKK samtidig
Lander på BKK 24/10 kl. 23:40 (så rett til hotellet) og flyr igjen 26/10 kl. 13:00. Kommer nok til å være der ganske tidlig den dagen
Wow, dette kan bli årets ego trip. Nå gjenstår det i at reisebrevet gjenspeiler dette. Ønsker deg riktig god tur.