India til New Zealand

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Ildfuglen, 26. sept 2023.

  1. Ildfuglen

    Ildfuglen Medlem

    Innlegg:
    53
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    8
    Hei

    Vi (to stk) planlegger en lengre jorden rundt-reise om noen år, men har allerede begynt å gjøre litt research. Håpet er å kunne fly flere av de lange strekkene med poeng+ct i business.

    Et av de lengre strekkene vi planlegger er India-New Zealand. Sannsynligvis utreise fra DEL. Har begynt å titte på mulighetene her med Awardfares, men det virker veldig begrenset. Finner Air India fra DEL til både SYD og MEL, men bare med 1 billett i business. Har søkt på mange datoer, men har tilgode å finne noe som helst med Air India med mer enn 1 ledig.

    Thai via BKK og Australia er eventuelt en mulighet, men her får jeg heller ikke opp noe særlig. Air New Zealand har jeg til gode å få opp som noe alternativ i noen av søkene mine, bortsett fra mellom Australia og NZ.

    Er det noen som vet om Air India slipper mer enn én billett i business per avgang? Og er det noen som har forslag til gode reiseruter/selskap for å komme seg fra India til New Zealand?
     
  2. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,354
    Likes mottatt:
    4,325
    Bonuspoeng:
    113
    Per i dag er det minimalt med muligheter mot Australia og NZ. For 2 reisende så og si ingenting dessvere.
     
  3. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    806
    Likes mottatt:
    2,827
    Bonuspoeng:
    93

    Thai slipper 2 biz-billetter på de fleste av sine flighter, inkludert MEL og SYD. Merk at de kun slipper billetter til Eurobonus 180 dager frem i tid. Tilsvarende bør du fint kunne komme deg fra India til BKK med Thai da det er flere daglige flighter. Det renner faktisk over med TG biz på DEL-BKK.

    upload_2023-9-26_16-58-41.png upload_2023-9-26_16-59-5.png
    upload_2023-9-26_17-1-15.png
     

Del denne siden