Hei. Nettopp blitt bonusjeger, og stadig dukker nye spørsmål opp. Er kun basic kunde foreløpig, da jeg ikke har flydd inn status ennå. Lurte på dette med inngang til lounger; må jeg grunnet manglende status kjøpe tilgang på nett på forhånd, eller kan jeg gjøre dette på stedet? Feks på OSL, innenlandslouge? Her er vel ubetjent inngang, og dermed må dette bookes på forhånd? Kan man kjøpe tilgang dersom man flyr andre enn *A? Takk for hjelp
På Osl er det en klokke du kan ringe for betjening. Du skal kunne kjøpe deg inn der eventuelt ved innsjekk Ved *A lounger kan du stor sett kjøpe inngang hvis det ikke er fult
Antar det er SAS du mener, siden du nevner innenriksloungen på OSL? I så fall mener jeg det er billigere å betale på forhånd enn ved inngangen. https://www.sas.no/Alt-om-reisen/Pa-flyplassen/Lounger/ NB! Nederst står det: "Merk! Om du ønsker å kjøpe tilgang til innenlandslounge i Oslo må dette bestilles ved innsjekking på sas.no."
takk for info slik jeg leser det bør jeg på osl booke dette sammen med innsjekk dersom jeg har go bilett. kommer jeg inn med gullkort selv om jeg skal på reise med feks DY?
Nei. Du må ha dagsaktuell billett med *A selskap. Dette gjelder også eventuell gjest selv om du skulle reise på *A.
Jeg har noen ganger fått opp muligheten til å kjøpe loungetilgang på innsjekk-automatene til SAS (til redusert pris), så regner med at det kan ordnes ved innsjekk? Da blir jo tilgangen lagt inn på boardingpasset.
Jeg mener at det ikke er verdt å kjøpe seg inn på innenriksloungen til SAS, du skal i såfall ha mange timer til disp og veldig lyst på havregryn Evt litt øltørst Utenlandsloungen derimot har større verdi i min mening.
Best å fikse ting på forhånd. Har opplevd at dragen har sagt nei når jeg prøvde å betale meg inn på utenriksloungen.
Hei. Vil anbefale deg å melde deg inn i Earlybird på www.osl.no - er en tjeneste OSL har lansert som kommer med målrettede tilbud avhengig av hvilken flight du har. Har sett at de jevnlig kommer med rabattkuponger til loungene
tusen takk for kjekke og informative svar. ser at livet blir i loungen fra nå av. 179,- er jo knapt to pils på OSL og med plus kampanjen til 200,- så får jeg andre fordeler også. (kjenner cravings til gullkort allerede) Hvordan er tilbudet til barn i loungene? tenker på ferie etc, hvor vi drar alle 4. man svir jo fort 800 på pizzahut også
Tror du kan få halv pris for barn. Men er ikke helt sikker. Du får jo pizza på pizzahut for 800 det gjør du ikke i loungen men den avslappende atmosfæren er veldig deilig i tillegg til enkel mat og drikke
Plus gir vel tilgang til innenriksloungen selv uten status? (Er EBG og flyr aldri innenlands, så jeg bare antar...) /koffert