Det er plutselig skjedd noe med poengtabellen er det en BUG? Det ble spurt fra @ValdresBjarne i går om hvorfor @Tore hadde fått så mye poeng ... og svaret var "sjefspoeng" All erfaring tilsier at det høyeste man kan få er 113 poeng, hvordan kan det da ha seg at unge lovende plutselig har fått "stilpoeng" i tillegg til Tores "sjefspoeng"? Kan noe ta dette opp med rette vedkommende @tommy777 ???
Skjønner ikke at dette er viktig eller interessant, med mindre disse poengene kan veksles inn i EB..?
Dette er intet mindre enn en skandale. Her har man kommentert og slitt om dette og hint på forumet i flere år, og så kommer unge jyplinger som nesten ikke har innlegg eller likes og hopper forbi sånn i fart. Jeg blir nesten fristet til å foreslå streik. Hva sier du @Eddie47 , skal vi streike og ikke rapportere fra Dublin turen?
Ja, eller konvertering til Trumf-poeng som i sin tur blir omgjort til EB-poeng. Finst det ein langtidsplan som tar sikte på å få til dette? Om ikkje, iverkset planleggingskommité!
Det skulle jeg gjerne gjort, men helgen er satt av til å bygge IKEA og rydde i hus og garasje.. Jeg hadde ingen andre planer, så kona kapret hele helgen til å rydde. (Det skjer aldri at hun tar initiativ til å rydde, så jeg må gripe sjansen når hun endelig tar ansvar! )
Det endte nok slik i en oppdatering av hvordan innlegg registreres og når «titler» endres etter innlegg. Jeg kan sikkert ta et ryddesaju på dette For øvrig, Tommy er ikke lengre aktiv i IF, så han kan dessverre ikke rydde opp hehe
Også ble det litt dyrt.. Fant en rute med LH med 2 mellomlandinger (MUC og FRA), men det koster 12k. Ble litt mye. Og jeg tror ikke det er verdt det, med tanke på kona som har lagt planer.