Interessert i Hilton gold 12+ måneder

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av milehigh, 28. jan 2020.

  1. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Kan som hilton diamond gi bort et hilton gull kort.

    Tar imot kreative tilbud/bytter. Status gjelder til mars 2021. Ingen auksjon eller ågerpris, men en fair deal for deg basert på ditt reisemønster!

    Er kanskje den beste midlevelen av de store kjedene ettersom det gir gratis frokost mm.

    Ofte liten forskjell på gold og diamond. Feks Conrad Maldiven, kåret til verdens beste hotell hvor eneste forskjell er flasken med velkomstvin. Jeg anslår fordelene vi fikk på en tur bare på det hotellet til flere tusen dollar. Uten å regne med upgraden!
     
  2. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Kan bekrefte at Hilton Gold er gull verdt, spesielt frokosten har vi brukt mye det siste året. Suiten vi ble oppgradert til i Dar Es Salaam var også en ganske bra opplevelse :)
     
    jgroneng and drsyk like this.
  3. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Hilton GOLD var bra på IST, upgrade room og frokost med sen utsjekking, velkomst gave, med snacks og rabatt på middag x1. Er glad i Hilton Gold, men alltid lov å drømme om Diamant.:)
     
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Er det fruen som har tar over brukerkontoen din nå siden gull er ut og diamanter er inn? :p

    Men for og ikke spore helt av; frokost som Gull, gjelder det for alle på samme booking eller kun korteier?
     
    ArthurDent liker dette
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Vel Gull er Gull og Diamant er Diamant(complementary club access) ...Vi fikk det, men så hadde jeg Club room oxo...
     
    ArthurDent liker dette
  6. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilt/oppgradert club er jo en ting, men tenkte mer på generelt Gull fordel angående frokost.
     
    ArthurDent liker dette
  7. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Har lite å bytte med, eller mye. Spørs hva du trenger:) Reiser til Miami med kona 4Mars på en slags 3års bryllupsdag og første ferie uten barn tur.. Liker statusfordeler veldig godt<3
     
    ArthurDent liker dette
  8. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Det var som fillern. Har nett bestilt 14 dager i USA med ulike hotell uten status. (sett bort frå Best Western) Men det blir bra med trumf!
     
    ArthurDent liker dette
  9. Braxze

    Braxze Medlem

    Innlegg:
    199
    Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    28
    Hadde vert gøy med denne:D. I likheit med @ValdresBjarne skal eg til USA i sommer/høst rundt 3 veker, MEN endå ikkje bestilt hotell. Kun sas C så langt.
    Skal også til Gdansk i Mars og gjør meg klar til å bestille ein CT der turen går østover ein gang før jul. Hilton gull hadde komme godt med dette året:cool:
     
    ArthurDent liker dette
  10. McBuljo

    McBuljo Bygdetulling

    Innlegg:
    274
    Likes mottatt:
    1,159
    Bonuspoeng:
    93
    Skal vi bytte mot Eurobonus gavesølv og æresmedlemsskap i Kautokeino ungakarsforening? An offer you can’t refuse :cool:

    EDIT: Glemte å nevne fordelene her. Gratis klubbinngang på ungkarsklubb (verdi 250,- per gang). Jenter over 18 år kommer gratis inn, så her er det mange fisk i havet.
    Klamydiagaranti om du melder din ankomst innen 48 timer før klubben åpner.
     
    elgaaen, markus, jonss and 9 others like this.
  11. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    :rolleyes:
    Hørtes ikke veldig appellerende ut med Klamydia garanti, må vel følge med en eller to resepter for at garantien ikke havner hos forbruker rådet :rolleyes:
     
    ArthurDent and ELEM like this.
  12. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    At Diamond kan gi bort gull har helt gått meg hus forbi og jeg har med andre ord latt et gullkort gå til spille! Jeg manglet kun 7 netter for å opprettholde Diamond i 2019, men er godt i gang i år, så jeg er snart Diamond igjen. Da skal noen andre også få glede av Hilton Gold. Hilsen amatør 43.
     
    October, animals, RoadKing and 2 others like this.
  13. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Verdien frå meg er ikkje så høg, men har eit par gavesølv med SAS og nokre poeng hos NCC til overs, kan få gavekort. Elles er det mest øl det trades i her i gården:)
     
    ArthurDent liker dette
  14. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    kiev, drsyk, ArthurDent and 1 other person like this.
  15. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93
    Har også muligheten for å gi bort et Hilton gullkort. Rent praktisk må jeg ha navn og mottaker må være medlem av Hilton. Det er opplyst at det tar ca 5 virkedager og få aktivert gullstatus til ditt kort. Det er ikke lett å si hva kortet er verd men min erfaring er at du svært ofte får rom som har dobbel verdi av rom du evnt booker i utgangspunktet (selv med gull kan du ofte få oppgradering til supre suiter). Videre er det jo veldig kjekt med gratis frokost og stort sett lounge adgang selv om dette kun er garantert for kunder med Diamond status. En annen stor fordel er at du stort sett ved å sende email til hotellet på forhånd kan sjekke inn tidlig på morgenen (evnt også sen utsjekk). Statusen gjelder garantert ut inneværende år (trolig også ut mars 21). Ønsker primært at kortet går til noen som er seriøse og aktive på forumet samt har planer om å bruke kortet aktivt (som gjerne deler litt bilder og erfaring til andre på forumet)

    Ps, håper det er «ok» @milehigh at jeg skrev inn dette i samme tråd som deg :)
     
    Last edited by a moderator: 10. febr 2020
    milehigh liker dette
  16. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Flyr BKK-DPS i dag så litt busybee, men tar opp igjen tråden.
     
    Braxze liker dette
  17. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Hva er kravene for og gi bort et gullkort fra Hilton? er selv Diamond medlem som jeg har opptjent på et 90 dagers utfordring ifjor..
     
  18. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Gjelder kun de som har diamond gjennom stays/60 netter.
     
    jtmath liker dette
  19. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Må minne om at ein "får" Hilton Gold med Amex plat. Det koster 6600 kr pr år, og då får du med litt andre ting også!
     
    jtmath, Zeppelin and polarexpressen like this.
  20. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Ja ikke minst, Marriott GOLD, Shangri La JADE, Melia GOLD, Radisson GOLD og litt leiebil status.

    https://www.americanexpress.com/no/fordeler/platinum/
     

Del denne siden