God morgen fra Trondheim Det blåser litt her og er grått - men heldigvis jobber man inne Nest siste dag i måneden - oppgjørene gjør seg ikke selv , så derfor må man sitte her da... Blir en liten spasertur i ettermiddag dersom været ikke er altfor ille - på med QC35'ene og litt Gammal Maiden så blir det bra. Ha en trallende tirsdag
God morgen fra Viken. Tok en telefon til NCC kunderservice, og jammen fikk vi oppgradert rommet via telefon og alle 4 under samme tak, kostet meg 35.000 poeng fremfor 50.000 for 2 standard rom. Det kan en vel kalle god service. T-1 påskeferie. T-1 The Hub T- x fly, det ser skummelt ut for sommer ferien, når en ser på smitte utviklingen, vi kan bare håp og krysse fingrene for at smitte utviklingen er fallende de neste 3 mnd. Ha en fin påske folkens, må dere ikke spise og drikke for mye påske godt
God morgen fra Sølvbyen. Klarvær og en fin dag. Gårsdagen touchet 19°, men er ikke sikker på om Yr fikk det med seg. I dag er det kohortskifte på hytten. Vi ser frem til litt ski - og badstutjeneste før neste gruppe slipper til. Nakstad ville vært stolt over hvor ordentlige vi er. Alt i egeninteresse selvfølgelig, vi vil ut å reise igjen! Ha en frisk og god dag!
Tirsdag, tirsdag er en fin dag dere. Man har kommet i gang igjen etter helg, og så er man en dag nærmere helg. Her har vi forberedt oss godt. I morgen er det en lavtliggende Prolux flight som skal ta oss nordover fra pestens landsdel. Skal holde oss langt unna de innfødte der oppe og ikke spre smitte dog. Ser det er sol der ute i dag og, spørs om det holder seg. En fortreffelig dag ønskes alle.
God morgen fra hjemmekontoret. Har fri, men denne jetlag'en ødelegger for nattesøvnen. Så da kan jeg bruke tid på å rydde litt i platesamlingen. Musikk på øret, og kaffe i koppen. Ikke så verst! Det skal visst være mulig å oppholde seg på hytten likevel, så på torsdag putter vi hunden i bilen, fyller bilen med mat og drikke, og setter kursen mot Sverige. Vi stopper rett før vi kommer dit, så vi slipper karantene. Solen har stått opp, og det er meldt mange varmegrader i dag. Deilig! Nyt tirsdagen!
Det som er interessant, er at det virker som at mange der ute ikke skjønner at reglene er til for at de selv ikke skal bli syke..
God formiddag. Strålende vær i Porsgrunn. Skal låne en bikkje, og ta meg en lang gåtur. Få med meg siste podcast fra Dag Sørås, artig type. Litt senere blir det å lage en stor panne Paella- kan ikke vi til "syden" så får "syden" komme til oss. Har laget sjøkrepskraft fra tidligere. Det er den hemmelige ingrediensen. Glad Påsk
God lunch fra påskehjemmekontoret! Yep, det ble jobb i dag også, gitt. Men uten kontinuerlige henvendelser fra interne og eksterne, får man jo faktisk gjort noe på slike dager. I tillegg til et sveip innom IF, selvsagt. Det eneste flyrelaterte i dag var aktiveringen av nytt SAS Mastercard. Godt, om enn nostalgisk, å se "Diamond" på kortet, har ikke hatt mye bruk for den statusen på en stund… Vel, nå er man straks klar for (den særdeles eksklusive) lunchkøen i hjemmekantinen. Og om kun 4 timer er det påskeferie! Ha en fortreffelig tirsdag!
God tirsdag fra hjemmekontoret, litt slappere denne uken på grunn av påske, og snart langhelg, det blir bra!
God morgen fra Trøndelag! Det tikker inn kalederpåminnelser om flyturer som ble kanseller men ikke fjernet fra kalenderen... er på vei hjem fra både Malta og Tokyo nå, i stua mi... kanskje je skal be dama mi kle seg ut som flyvertinne og servere meg litt bobler? (tipper svaret blir nei...) Det ble maling av to soverom/kontor istedet for turene. Litt kjipere, men mer "nødvendig" på en måte. Vaksinestatus i heimen: 25% (hun har fått første, jeg må sikker vente til juli). Slik går nå dagene... Ha en flott dag dere!
Jobbepåske, innekontor og 15 grader med vindstille sol. Dårlig kombinasjon. Kan i det minste trøste meg med at klokka i bilen endelig går riktig...
God ettermiddag frå det Vestlandske. Grått og våt i dag. Blei ikkje noe rakettoppskyning i går. Elon prøver igjen i dag vist nok. Og /Texastankwatchers har begynt sin livestream ser eg. Har ikkje tid til å sjå i dag. Kanskje i kveld. Ha ein strålende dag videre.
Sol og første varme dagen i Oslo i dag. Lunch på terrassen med søster som feirer bursdag. Ikke så dumt.
Varmt i dag igjen! Enda varmere enn i går, faktisk. Var litt annerledes på denne dagen for 8 år siden. Da var jeg i Tromsø. Der vet de knapt hva ordet vår betyr. Dette var utsikten fra stua i andre etasje.
Fikk frysninger på ryggen av det bildet Klar for sommer og fly i stedet for det snø- og kuldehelvete som varer tre måneder for lenge hvert år
Ingen dårlig tirsdag. FHI har oppdatert vaksinasjonsscenariene og det realistiske bildet er omtrent uendret ved at alle over 18 skal få stikk i armen inne medio juli, og dermed enda tidligere for oss som er voksne. Bare å glede seg - og plutselig kommer det en høst hvor vi kan reise.
God ettermiddag fra Larvik! Fantatisk vær her idag men dessverre måtte det meste benyttes inne på hjemmekontoret Jeg er ingen stor baker men har fått farten på kanelknuter. Så da blir det filmkveld med bakst til i kveld. The NeverEnding Story står på programmet: https://www.imdb.com/title/tt0088323/ God tirsdag!