Ja, dersom dette skulle bli en realitet i fremtiden, ville dette sannelig blitt mitt nye favorittsete. Så kan man jo heller la være å tenke på hva det måtte koste.....
Damn.. Det hadde vært SÅ kult! Aerodynamikken hadde vel ikke blitt så voldtsomt ødelagt, men litt drag skaper det vel..
Det setet hadde bare vært helt rått å sitte i! Aerodynamikk sier nei, samme gjelder nødsituasjoner. Brace for impact!
Pøh! De klarer jo fint en kuppel til internettantenna si, så hvorfor ikke ei avslepet glasskule som man i det minste kunne få plass til hode og halve overkroppen i?
Tenkte det samme, at det skulle vært foran, ikke bak. Men kult allikevel! Kanskje økt fare for kosmisk stråling?
Dette hadde vært så utrolig kult å oppleve, men regner med prisen hadde blitt deretter... hvis dette i det hele tatt blir virkelighet da, om ikke annet kan man jo ha det som mål for poengsamlingen fremover og håpe på en bonustur i kuppel
Jeg fløy en gang i en 1947 modell Navion på Filippinene, ført av en pensjonert amerikansk jagerflypilot. Den har en sånn kuppel og er en 4 seter. Egentlig som en god gammeldags boble med glasstak og vegger. Full 360 graders utsikt. Kuleste flyturen jeg noensinne har hatt!
Løsningen er nok å ha toalettet der oppe. Ingenting er som tanken på å legge en kabel på hele verden! Antakeligvis tar det kort tid før denne blåsen er stengt over Russland og Kina men ideen er god