JIPPI - det er fredag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 13. juni 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad morgen og glad start på helgen. Noen timer på kontoret først før det blir en stille og rolig helg hjemme. Ha en fin fredag du også:)
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det blide sørland, også i dag badet i sol og sommer!

    Jeg har kommet meg ombord på superspeed 1 som kaster loss i skrivende stund og setter kurs mot Hirtshals.

    Større sportsarrangement skal arrangeres i morgen så det blir en travel helg, men mye moro også!

    God helg!
     
  3. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'moorgen !! Kollegene kommer en etter en og klager på at det er bælkaldt ute .. trodde disse vefsningene var tøffere enn som så. :p

    Ned til OSL og RaddiBLU i kveld .. Spania-Nederland og så hjem med Lufthansa i morgen med den vanlige, trøtte A340'en ...
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra Zenator loungen, Z for Z gatene i Frankfurt.

    Alt gikk bra og vel så det i morges, nydelig flight over hit som ankom tidlig.

    Var voldsomt fristet til å skifte billetten fra C til F i morges, tilgjengeligheten var meget god, men motsto fristelsen så vi endelig kan få en test av Lufthansas nye biz her på bonusfeber..

    Annen etasje og min første flight med luftens dronning mk5 eller 8i om du vil. Skal bli bra.

    Regner med at man er på nett over dammen, vi får se om man klarer å holde gluggene åpen, er ganske så sikker på at det blir zzzzzzzz siden man skal videre til svigermors går av med pensjonsparty i California i ettermiddag.

    En god fotballhelg til deg!
     
    Islending liker dette
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kom til å tenke på noe. Etter å har BAllet med Heathrow det siste året er det fantastisk å ha transfer i Frankfurt og jeg må ærlig talt si at jeg har savnet Lufthansa.

    Klokkebra flight hit fra Brussel med supertrivelig crew, totalt sterilt for holdningsproblemer. God frokost, ikke noe sikkerhetskontroll her. Flott lounge med akkurat samme Single Malt som de har i Firstkantina på Heathrow, det eneste som mangler er skikkelig Champers. Det kompenseres med at de har Fernet, noe BA ikke har. Satt som ett skudd etter gårdagens strabaser.

    Wifi over dammen, flunka nytt fly med lie flat business gjør forhåpentligvis opplevelsen komplett. Og går noe galt, kan jeg stole på at Lufthansa ALLTID ordner opp, selv når man reiser på bonusbillett innimellom..

    Har aldri vært mer sikker på at BA Gold blir til Silver neste år.
     
    Islending, Jørgen and SASlovah4evah like this.
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala!

    Hemmakontor idag då jag behöver arbeta ostört med en rad saker. Så fort kontoret är stängt skall jag sätta mig och köra en rostig Toyota HiAce ner mot Väskusten. Är lite frestad på 6 timmar i bil och sen samma väg hem i morgon men nu har jag väntat i över ett år på att kunna få gjort den här transporten. Ha en strålande fredag!
     
    SASlovah4evah liker dette
  7. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Bra du ofrer deg for bonusfeber :p.
    Prøvd LH sine nye selv, men uten annet grunnlag for sammenligning enn skråbenkene hos LH, SK og LX så spørs det om min opplevelse kan brukes til sammenligning. Eneste å utsette er at som seng var den et par cm for kort for mine 197 cm.

    Sånn ellers er ukedager ikke like viktig nå som det er sommerferie, må bare huske på når det var jeg skulle på jobb og sånt. Semestersluttfest ikveld, så blir nok dårlig med Spania-Nederland men bra med drikke skal nok ikke utelukkes
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Sola. Uken og dagen går mot slutten og jeg kjenner at jeg er sliten. Madammen skal jobbe i kveld og følgelig blir det en rolig kveld i godstolen uten mas, med litt kjøring på ungdommene innimellom.

    Ha en gullfine helg da!
     
  9. Lush

    Lush Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Spille fodbold kamp i aften, lørdag arbejde og søndag mere arbejde.. Skal faktisk bare arbejde indtil næste fredag.. ;)
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    ... er det nok fortsatt ikke på 748'en .. men det har han sikkert funnet ut nå. ;) Desto mer tid å nyte flatbingen på. Fløy LH's 748 i fjor og den er svært behagelig.
     
  11. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Joda, det er det. Jeg hadde wifi ombord på FRA-DEL i oktober. :)
     
    LN-MOW liker dette
  12. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Goood dag fra FCO.. Siste jobbflight på ganske lenge, for nå er det ferie!!!

    Et hopp hjem til OSL via CPH nå i SAS+.. Blir trevligt, selv om jeg gjerne kunne flydd en LH 748i på C ;-)
     
  13. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,840
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    JAja, da kom til helga til slutt, selvom om tanta i PLUS nektet meg rødvin nr. 2 uten betaling, and saga continues…
    Nye innenriks loungen er prøvd et par ganger denne uken, og den er igrunn helt super den altså, når man kommer gjennom gaten. Fint venteværelse utenom rushtidene for da blir det pakka, men stødig oppgradering uansett!

    God helg, mye bra fotball i vente!
     
  14. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,116
    Likes mottatt:
    7,638
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag! Andre dag i ny sommerjobb er overstått, hiver i meg litt dårlig mat før det bærer avgårde på whiskysmakingen. Prøver å finne noen morsomme helgeturer jeg kan ta i sommerferien, bookingfingeren klør litt nå.
     
  15. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,840
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Var ikke klar over at dette plutselig har blitt ett problem, det har jo vært slik i åresvis i Extra og Business i Europa at man får servert det man ber om. Mulig kundegruppa er annerledes på innenriks, ikke vet jeg. Uansett er det pinlig oppførsel om folk bestiller en flaske vin for å stikke med seg i veska. Selv foretrekker jeg å få skjenket i ett glass, men antok de ikke gjorde dette av effektivitetshensyn. Me får sjå.

    En annen mulighet er jo selvsagt at vertinna mente at jeg så ut som en "hoarder" da, hehe - men jeg er ikke typen til å spare på alkohol hvis jeg har det i hånda altså :D
     
  16. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Den hadde faktisk Flynet, men jeg logga ikke på. Jeg spiste ett herremåltid, drakk to Erdinger, en gigantisk Cognac og gikk i koma og våknet ikke før det nesten var tid for landing. ;)

    91% av alle Longhaul maskinene til LH har nå wifi.
     

Del denne siden