Jippi - onsdagen er i gang.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 22. april 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen alle sammen. Hovedstaden blir stadig grønnere - med løv og i gresset. Fantastisk tid på året...selv om noen kanskje sliter litt med allergi. Nå er det kontoret som venter - faktisk ikke et eneste reisedøgn denne eller neste uke. Ha en flott dag.
     
  2. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    God onsdag morgen fra OSL loungen. Etter 15år som *A slave (EBG/EBD) bryter jeg i dag ut og tar min første BA Long haul. Føles litt som å være utro men så ikke lenger oppside med å hanke inn store mengder EB poeng uten å få noe særlig igjen for det (flyr for lite SAS til å få Pandion). Har sikret meg 64A over dammen til Mexico City etter gode anbefalinger på denne siden og ser frem til å utforske One World. Har allerede booket QR til Tokyo i juni og BA til Tokyo og OW rundt i Asia i september så regner med BA Gold i løpet av 6 måneder. Vil fortsatt holde på EBD men fra i dag av er jeg ikke lengere monogam, jeg er fri!!:)
    Ha en strålende dag!
     
    Last edited: 22. april 2015
    tommy777, mhsalv, view and 4 others like this.
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Onsdag er det og her har vi allerede vært i gang i 7,5 timer. Med andre ord er dette nattskiftet også over og godt er det. Tror jeg har fått en overdose frisk luft i natt og kommer nok til å sove som en sten ganske snart. Vel, juletre nummer tre er snart på plass på havets bunn og da er det vel bare å gå i gang med nummer fire de neste dagene. Det begynner å bli trangt om plassen der nede og det er ganske fascinerende å følge med på kameraene fra ROV´ene og ikke minst alt dyrelivet på havbunnen i Nordsjøen.

    Ha en god onsdag!
     
    Kjakan liker dette
  4. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo! Nok en strålende dag med sol og (nesten) sommer utendørs, kaffen helles ned på høykant.

    79 dager til Celebrity Reflection, enda færre dager til en tur til både København og "lille Karibien" - Frederikshavn!

    Ha en fin dag!

    Du har vel uansett sikret deg EBG ut livet så da er det i grunn ikke noe å tape! Poeng er poeng kan forbli poeng, lounge med fri børst er viktigst.
     
    tommy777 liker dette
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Club Loungen på Grand Hyatt Istanbul! Endelig ferdig med møter og jobb! Nettopp inntatt en liten frokost (så sunn som mulig).. Snart hjem med Turkish foran gardina! Satser på en nyere maskin (with Turkish, you never know what ya gonna get).. Blir vel en snartur innom loungen dems også. Den er som kjent brillefin!

    Ha en fin en!
     
    KristianSk liker dette
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Her har man avsluttet denne ukens reiseaktivitet og da blir det kontoret resten. Turen nedover fra det Sandefjordske i går kveld gikk i strålende sol som for det meste sto midt i øya på meg. Men skal si det hadde blitt grønt på trærne bare siden søndagen da jeg kjørte oppover. Dessuten lå eimen av kupromp ut over de fleste jorder. Er dog ingenting mot Danmark på denne tiden. Der skulle man jo trodd at hele landet var utsatt for kjemisk krigføring så mye kupromp det lukter der. Lurer på hvordan de har kapasitet til å lagre så mye promp? Burde ikke FN på banen her og sende noen inspektører eller noe? Jaja, det får stå som dagens digresjon...

    Solen skinner idag og det var allerede 14 grader ute da jeg kjørte til jobb. Det er jo lovende. Det som ikke er fullt så lovende er at det gode været visstnok ikke skal fortsette til over helga. Regn mumles det om. Men de har jo tatt feil før disse meteorolygene.

    I kveld er det tur ut i skogen til en eller annen fjellknaus med klassen til junior. Så da blir det litt trim i dag også. Puhhh.
     
    stalek liker dette
  7. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    Du har vel uansett sikret deg EBG ut livet så da er det i grunn ikke noe å tape! Poeng er poeng kan forbli poeng, lounge med fri børst er viktigst.[/QUOTE]

    Noen år til jeg er 60 så får vel sørge for å fly tilstrekkelig med *A til å opprettholde EDB frem til den tid. :)
     
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra kongens København. Sitter på kontoret i Ballerup og får unna litt forefallende før møter. Har leiebil i dag og ble overraskende "oppgradert" til en Citroën C4 mad automatgir. Jeez, en sånn skal jeg i alle fall ikke kjøpe meg. Dårligste giret jeg har vært borti. Nuvel, kommer mer detaljer i "Leiebil"-tråden... Skal også få til en løpetur rundt "De fire søer" i byen i dag, som siste tur før Sentrumsløpet til lørdag. Jeg er så ikke klar for det, men må jo gjennomføre.
     
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jippi - onsdag. :rolleyes:
    Siden innsatsen de siste fem dagene om å bli frisk, ikke har hatt noen effekt, så prøver vi på nytt i dag. :cool:
     
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Trondheim denne onsdagen.
    Kjører full dag idag, som ender etter CL-kamp i kveld...Tenker det skal bli godt å krype i loppekassa da.
    Har lagt inn en OT på OSL-KEF r/t idag, så får det briste eller bære.

    Ha en overlegen onsdag :):):)
     
  11. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Uka har statet tungt, med reising, god mat og vin fra søndagen. Endelig noen rolige dager på kontoret, så kommer det invitasjon til CL kamp i kveld - og vi vet jo alle at det bruker ikke være alkoholfritt. Treningen har havarert siden påske, nå fra torsdag blir det ande boller. Frem til fredag, hvertfall.
     
  12. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Mornings. Fortsatt brukbart++ ute i Oslo så tror jeg roer ambisjonene om å sitte inne å taste på en PC litt. Grilling og øl i kveld
     
  13. larsellara

    larsellara Medlem

    Innlegg:
    73
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Ja, da var halve arbeidsdagen unnagjort. Muntlig eksamen på flere av mine elever i dag, bare strålende gjennomføringer til nå, så snittet blir skyhøyt. Det gledes det over. Ellers bestilt 12 flybilletter i dag. Samtlige TOS-OSL/SVG det neste kvartalet. #highroller.
     
  14. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Håper ikke noen hjemme leser dette, men....Det beste stedet å ligge utslått med influensa i dag, er 15 etg på Radisson Falconer, kjemisk fritt for unger!
     

    Attached Files:

  15. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Helt enig, har prøvd teknikken selv med å være syk og alene på hotell og det funker overraskende bra når man sammenligner med et hus fullt av unger.
     
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Kan også skrive under på den .... roomsevice og Netflix uten distraksjoner er helt greit når man er 'under'.

    G'morgen fra Det Dype Sør. Nydelig 'vårvær' for tiden og temperatur ned til 7-8 grader på natta er helt perfekt. Men over helgen skal vi opp tropevarme igjen, så jeg nyter det mens jeg kan.

    Teller ned til Alaskacruise om fire uker. Kjenner jeg virkelig gleder meg nå!
     
    mhsalv liker dette
  17. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Radiance?
     
  18. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, Coral Princess. Anchorage til Vancouver.
     
  19. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Kuer har høyt gasstrykk, du ser det på hvordan øynene står ut. Og det engstelige uttrykket de ellers går rundt med. Ellers er jo metan fra kjøttfe visstnok den største årsaken til global oppvarming. Så de får sin hevn til slutt...

    Ellers; hard landing i Kristiansund. Stusselig rom på Grand. Thon på andre sia bukten er mye triveligere. Men Nordic Light er uansett en kjempehappening - jeg hadde om nødvendig krøllet meg sammen under en busk.

    Forøvrig første hotellrom jeg har hatt, som har en diger pappeske merket "returpapir" ved siden av søppelbøtta. Praktiske folk, her i byen.
     
  20. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    ha-ha-ha, der lo jeg godt! :)
     

Del denne siden