JOIN US AT OUR HOUSEWARMING PARTY

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av kristtorp, 03. febr 2017.

1. kristtorp

kristtorp Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
    Fått invitasjon på mail fra SAS om housevarming i deres City Lounge i Stockholm.

2. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Her burde noen kjenne sin besøkelsestid og troppe opp for å spørre hvorfor SAS prioriterer tredjepartslounger av denne type fremfor flyplasslounger rundt om i Europa.

Thomas123, Sooninson, geddi and 13 others like this.
  3. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Har alltid hatt sansen for ukrainske Femen og deres protestmetoder. Garantert forside i VG og Dagbladet får man også. Noen med kontakter?

geddi and tommy777 like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,518
    Bonuspoeng:
    293
    Når jeg er i Stockholm og skal hjem, da rar jeg raskeste veien til Arlanda .. der kan jeg enten prøve å sjarmere en eller annen drage til å få meg med et fly til Oslo eller hvor jeg nå skal .. eller jeg kan sitte i gullstuen til flyet mitt går, mat og drikke inkludert .. hvorfor skal jeg innom en Lounge på Centralen??

For å treffe øverste ledelse i SAS?

Kan vi ta en liten opptelling om hvor mange som ville gått innom SAS Lounge på Oslo S??

Som jeg tidligere har sagt, jeg har mange(!!!) ganger gått forbil loungen på Stureplan og tenkt at å gå inn der vil bare forsinke meg ..

En ting jeg har lurt på, vi som bare er diamanter må ha en dagsaktuell billett for komme inn på Cityloungen(e) ...
    Hva med Pandion? Har de fri tilgang uansett?
    Dersom de har det, er dette tiltaket en form for skjult "Social Club" for Stockholm baserte Pandion??

Tror ikke jeg blir med på Housewarming party ..

geddi, RoadKing and Outback_Oggy like this.
  5. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    EBD og EBG må ha billett med SAS pluss/minus 24 timer i tilknytning til city lounge-besøket.

EBP kan komme og gå som de vil.

Og, etter å ha vært på city lounge på Stockholm C selv, spør jeg fremdeles SAS: Hva i alle dager skal vi passasjerer med dette tilbudet?

Hvis de hadde tilbudt dette i tillegg til tredjepartsloungene de nå har stengt for adgang til, så hadde jeg ikke brydd meg så mye. Men nå fremstår city lounge-opplegget, som nettopp er en slags tredjepartslounge, som helt hinsides idiotisk.

Jeg biter meg forøvrig merke i at jeg ikke har fått noen invitasjon til housewarming-partyet deres. Kanskje de så rapporten min fra denne loungen forrige uke og har svartelistet meg igjen?

RoadKing and Petter B-C like this.
  6. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Er det Øl der??

C

7. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Nei.

Men de lover 'drinks' på housewarming-partyet.

8. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    De sier de lover drinks. Er nok overskuddslageret med smoothie som blir servert. Pluss en alkohol enhet per hode.

RoadKing and Petter B-C like this.
  9. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Eller simpelthen bare den grusomme ingefærshoten jeg fikk servert sammen med kaffen forrige uke. Det er ikke ofte jeg må holde meg fast i bordkanten, men det måtte jeg etter den.

10. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Fysj. Sikkert sunt da!

11. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    Det sa hun til meg på stureplan forrige uke. Det var "jätte sundt och supärt for helsen".

Helt sikkert, men også den sykeste ingefærshoten jeg har smakt.

Mistenker også at det er et hangout-sted og møtelokale for Pandions og SAS-ansatte.

Fikk ikke med meg at de hadde åpnet på centralstationen også, men var vel like greit å komme seg tilbake til Arlanda med en gang. Der har de jo mat, drikke osv. også.

En ting skal sies: Veldig serviceinnstilt personale!

Del denne siden