Kampanje frå American Express - Elitekort med 45 000 poeng i velkomstbonus

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Sunnfjordingen, 11. febr 2022.

1. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,014
    Bonuspoeng:
    183
    freddyen, drsyk, holmen and 1 other person like this.
  2. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Lurer på nogenlunde det samme, bare at jeg har hatt kortet før, får jeg samme tilbudet?

3. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,885
    Bonuspoeng:
    183
    De har tidligere praktisert det som om det gjelder nye Elite kunder som oppgraderer kort fra Premium også. Fikk selv poeng på denne måten i fjor.

Men vilkårene sier "gjelder bare nye kunder", så formuleringen er såpass upresis at det kan tolkes både som "kun nye amex-kunder" eller "kun nye kunder på amex elite".

Selv gikk jeg tilbake fra Elite til Premium og fikk først det nedgraderte kortet i januar 2022, så det er nok litt vel optimistisk for min del å prøve på en oppgradering nå :)

Sunnfjordingen liker dette
  4. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,649
    Bonuspoeng:
    293
    Skal du oppgradere kortet så må du vente på egen oppgraderingskampanje, men du kan bestille nytt Elite-kort og kansellere Premium når du har fått det nye. Det har ihvertfall fungert helt fint for oss som bestilte i sommer og fikk poeng nå i månedsskiftet. På tross av at kundeservice sier at fu da ikke er ny kunde og dermed ikke får poeng.

5. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,885
    Bonuspoeng:
    183
    Viktig og nyttig presisering i første setningen der. I stand corrected :)

6. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,649
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis man ikke har det travelt med å skaffe poeng og poengbonusen ellers er lik ville jeg uansett ventet på en oppgraderingskampanje. Premiumkortet vil da fungere som Elitekort så fort nytt kort dukker opp i amexappen, så man kommer fortere igang med ny opptjening til CT. I tillegg slipper man stress med nybestilling og pinkodevalg for ekstrakort om man har dette.

Klart.. Hvor lenge man har igjen på CT på det gamle kortet har jo også betydning. Det er derfor jeg endte opp med å bestille nytt Elite isteden ifjor.

Maggie and Sunnfjordingen like this.
  7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,014
    Bonuspoeng:
    183
    Er tidleg på året, men eg er allereie godt i gang med oppteninga på Premium. Skal eg ha Elite-kortet lyt eg ha det no, før tinginga av hotell for turane til Sambandsstatane og Asia.

Jorge liker dette
  8. mrt

mrt Senior Medlem

Likes mottatt:
    891
    Bonuspoeng:
    113
    Og da kommer spørsmålet: er det en slik kampanje nå? Evt når var siste?

9. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,649
    Bonuspoeng:
    293
    Siden jeg har hatt Elite har jeg heller ikke fått noen mail om oppgradering, så jeg vet ikke. Noen andre som vet? Mulig det er individuelt per konto også...

Del denne siden