LH har åpnet nye lounger med 70/70 sitteplasser i bus og sen avdelingene på Ewr. Forstår de ligger rett ved sas-loungen i det gamle BA-komplekset. Men er dette en Star gold lounge så jeg kan benytte denne om jeg flyr sas?
Se ikke bort i fra at du støter på en drage som på en litt halvbrysk måte forsøker å lede deg tilbake til SAS-loungen, men med litt høflig standhaftighet bør det ordne seg greit.
Ok, godt å se loungene ligger inne i lounge finder for star gold. I pressereleasen fra LH var nemlig ikke Star Gold nevnt. Fryktet de skulle leke Singapore Air.
Back in the day kunne du bare glemme å komme inn hos LH på Newark, selv om det sto Star Gold på døra. "We are full, use The SAS lounge" var alltid svaret. Vet ikke hvordan det er nå. Har ikke reist ut av EWR med SAS på minst 8 år
SAS folkene på Chicago kantina var dødsstrenge med Swiss passasjerer som ville inn på lørdag. De ble shippet avgårde til kontraktloungen som Swiss og en del andre bruker.
Såpass. Kan hende at C klasse passasjerer med Swiss kom seg inn. Jeg kom meg glatt inn der med Star Gold sist gang jeg reiste med Swiss (halvannet år siden).