Kan en bruke LH sin nye lounge på Ewr med SK?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Christian, 17. nov 2013.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    LH har åpnet nye lounger med 70/70 sitteplasser i bus og sen avdelingene på Ewr. Forstår de ligger rett ved sas-loungen i det gamle BA-komplekset. Men er dette en Star gold lounge så jeg kan benytte denne om jeg flyr sas?
     
  2. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
  3. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Se ikke bort i fra at du støter på en drage som på en litt halvbrysk måte forsøker å lede deg tilbake til SAS-loungen, men med litt høflig standhaftighet bør det ordne seg greit.
     
  4. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Ok, godt å se loungene ligger inne i lounge finder for star gold. I pressereleasen fra LH var nemlig ikke Star Gold nevnt. Fryktet de skulle leke Singapore Air.
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Back in the day kunne du bare glemme å komme inn hos LH på Newark, selv om det sto Star Gold på døra. "We are full, use The SAS lounge" var alltid svaret.

    Vet ikke hvordan det er nå. Har ikke reist ut av EWR med SAS på minst 8 år
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    SAS folkene på Chicago kantina var dødsstrenge med Swiss passasjerer som ville inn på lørdag. De ble shippet avgårde til kontraktloungen som Swiss og en del andre bruker.
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Såpass. Kan hende at C klasse passasjerer med Swiss kom seg inn. Jeg kom meg glatt inn der med Star Gold sist gang jeg reiste med Swiss (halvannet år siden).
     

Del denne siden