Kansellert returflight - ny routing.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av bor_i_en_koffert, 01. sept 2015.

  1. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Hei.

    I november reiser jeg GOT-CPH-CDG-GOT og min kone, våre barn og svigermor reiser OSL-CDG-GOT, slik at siste leg er felles for oss alle.

    Opprinnelig skulle hjemreisen være en søndag kl 15 med eta GOT 17h.

    SAS har valgt å kansellere flyet og har booket oss om til et kveldsfly 21-23. Å lande kl 23 i GOT er ikke noe allright dagen før en skoledag når minstemann er 1 og de to andre er 8 og 13.(det er en 2,5-timers biltur hjem til RYG), så jeg ringte SAS og ba om å få en alternativ routing.

    Jeg ba om at familien kunne fly til OSL mens jeg flyr til GOT (skal på jobb i GOT dagen etter). Det var ikke anledning til å bytte til alternativ flyplass.

    Jeg ba om mellomlanding for å komme tidligere til GOT, og fikk en routing via ARN som sørger for ankomst kl 18 i GOT.

    To timer på ARN er derimot ikke noe særlig, men det lever vi med.

    Opplevde kundeservicen som ok, selv om jeg synes de kunne påspandert familien en runde i loungen på ARN når vi skal vente i nesten to timer.

    Jeg tror jeg rekker å øke statusen til EBG min før denne reisen, men er ikke helt sikker.Om jeg rekker det; kan jeg dra med meg hele gjengen inn i loungen, eller må svigermor stå igjen på utsiden (det er kanskje ikke så farlig?)

    /koffert.

    PS: Kan være interessert i å kjøpe et EBG-kort om noen vil selge.
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan betale for adgang til SAS loungen. EBG giver adgang for 1 gæst eller nærmeste familie (kone/børn). Så du kommer nok til at betale for svigermor, men forsøg med at scanne boarding card i den automatisk indgang (går ud fra ARN også har fået den) - så kan det være du kan snige svigermor med ind der ;)
     
  3. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for raskt svar, Flemming.
     
    Flemming Poulsen liker dette

Del denne siden