Prøver for første gang mini biz kabinen på A350 på veien hjem. På veien bort til gaten gikk vi forbi en Rolex butikk.Man hører historier om folk som får kjøpt klokke uten venteliste på flyplasser. 3 ansatte tok oss i mot. De hadde to utstillingsmodeller i hele butikken. Det var det Ingen klokke med hjem til fortolling
Om maten på vei var terningkast 4, så falt den til to på veien hjemover, dessverre. Isen var god Utrolig kult at vi faktisk reiser jorden rundt på denne turen. Trodde aldri jeg skulle sitte i en SK maskin på vei ut i stillehavet
Herlig reisebrev sålangt! Inspirerende rett og slett. Mye kø ved innsjekk/sikkerhetskontrollen ved Haneda i disse dager?
Tusen takk Fruen syntes jeg taster litt vel mye på mobilen, så det går snart ut over kjærlighetsturen Det gikk veldig raskt. Hadde de to qr kodene klar ved ankomst.Visit.japan.com. Biz gjør jo ting litt kjappere ved innsjekk og fasttrack. Tipper vi brukte ca 30min fra toget stoppet til vi var i loungen
Første gang vi har krysset datolinjen. Det trodde jeg aldri skulle bli med en SK maskin Da var vi kommet oss hjem. Fikk kansellert reisen CPH-OSL, så ble en del timer i loungen i Køben og en lang vei hjem. Heldigvis nådde vi siste flytog. Vi har hatt en fantastisk tur til Tokyo som frister til gjentakelse. Føler vi har fått sett det viktigste. Bildet under er et godt kart til de som er førstegangsreisende. Takk for følget, det har vært hyggelig ha med IF på tur
Takker for reisebrev! Japan frister igjen ja! Knall mat uansett hvor liten, bortgjemt og sjaber sjappene kan se ut til
Brukte litt tid på google oss frem til de beste restaurantene. Det som er helt fantastisk i Tokyo, er at man får utrolig god mat på de billigste stedene. Min kjære nabo som var der noen uker før oss, svidde av mer på mat en kveld på Park Hyatt, en hva vi brukte totalt på mat og drikke Stakkaren kokte i tillegg bort i 40+, glad vi slapp Death Valley avdeling Tokyo