Ser det er en del litt eldre svar på dette, så prøver meg på nytt: Mangler rundt 7000 poeng for å nå 200.000 Fly Premium-nivået på SAS Mastercard og dermed løse ut Business-nivået. Jeg lurer på om jeg kan kjøpe de siste poengene - eller teller ikke dette inn på saldoen? Leser i gamle meldinger at det er litt ulike erfaringer rundt dette. For noen fungerer dette, mens andre har fått beskjed på SAS Chat at disse poengene ikke teller inn på Fly Premium-saldoen.
har du registrert deg på mofibo og storytel på den danske siden? Du får 1000kr for hver. de pleier å komme på et par timer. De blir etterhver trukket tilbake fra saldoen din på eurobonus, men de blir stående på fly-premium nivået.
Hvorfor ikke flytte strømmen din til Fjordkraft og få 10.000 EB, om det ikke er gjort? Men det kan ta noen uker å få poengene.
Må du etterregistrere går det fort 11-12 dagar. Får du ordna det i restauranten tek det som @Upsaker skriv eit par dagar
Jeg har beholdt kvitteringer. Har enda ikke fått noe inn på konto. Bare å sende inn krav til Eurobonus da vel?