Kjøpe lounge

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av digitopia, 16. juli 2017.

1. digitopia

digitopia Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    1
    Dette synes jeg er vanskelig å finne ut av. Her er saken:

Jeg skal på tur med en Star Alliance flight (tap Portugal). Jeg har SAS sølvkort, men jeg forstår at jeg ikke får gratis adgang i sommer siden flighten ikke er med SAS.

Jeg ønsker derfor å kjøpe loungetilgang - men lurer på om jeg kan kjøpe lounge når jeg har star alliance billett og ikke SAS?

2. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Reiser du fra Oslo ? , du kan ikke kjøpe deg tilgang til SAS loungen når du ikke reiser med SAS , men kan kjøpe deg tilgang til Osl Loungen.

3. digitopia

digitopia Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    1
    Okei. Reiser fra OSL ja. Noen som vet noe om hvordan den andre loungen er? Har bare vært på SAS sin

4. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Helt ok. Vet ikke prisen men stort sett er det vel billigere enn to øl på OSL generelt.

5. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Prisen er 300 kr

Misterix liker dette
  6. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Last ned OSL-appen, legg inn flightnr ditt på earlybird, så krysser du fingrene for at du en gang i skuddåret kan få earlybird-tilbud på adgang til OSL-loungen for 179, elrno sånt.

7. Snabelfaen

Snabelfaen EBG Lærling :)

Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Hvis du har TAP-Gull av en eller annen sprø grunn, så får du det beste lounge tilbudet av alle flyselskaper på OSL. TAP er et jo ett Star Medlem, samtidig som at du kan bruke den andre kontrakt-loungen på deres regning som du kan se på skiltet utenfor.

Ellers så kjenner jeg ikke så veldig mye til det programmet, da jeg ikke har studert det nøyere, annet enn at kravene for Gull er litt utfordrende. Derfor er ikke de en kandidat for meg, eller de fleste andre her inne :)

https://www.flytap.com/en-st/victoria/status/gold

Last edited: 18. juli 2017

Del denne siden